Wel of niet zwanger? Ik weet het niet meer...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zondag 31 juli was mijn NOD. De vrijdag ervoor verloor ik al wat bloed, maar heel erg weinig. Dat heeft tot woensdag geduurd. Het leek alsof ik gewoon ongi was geworden, maar het was gewoon anders dan anders zeg maar. Zaterdag, dinsdag en donderdag heb ik een test gedaan van Romed en alledrie de keer dacht ik een heeeeel dun streepje te zien. Maar omdat die streeptjes maar niet duidelijker werden, was ik er klaar mee. Gewoon niet zwanger! Maar: ik blijf me ontzettend moe voelen én misselijk.

Wil ik het nou gewoon zo graag, dat ik me dit indenk? Of zou het toch mogelijk kunnen zijn dat ik zwanger ben....

Ik weet het niet meer!

Liefs, Joline

Beste Joline,

Een test is al positief als het streepje heel heel heel minimaal is.
Soms duurt het wat langer voordat je aan die bepaalde hoeveelheid HCG (schrijf ik dat zo goed?)  zit die voor dat hele duidelijke streepje zorgt.
Als je zulke twijfels hebt zou ik gewoon over een aatal daagjes nog een keer testen.
Je zal niet de eerste zijn die bloed verliest en toch zwanger blijkt te zijn.

Veel suc6,

groetjes  

hoi hoi

probeer eens een andere test een paar dagen later, mischien ben je dan uit je onzekerheid. succes ermee

liefs janine

Hoi,
Het kan volgens mijn zus ( die is 8 jaar bezig geweest en alnog via ivf )dat je het kan inbeelden dat je zwanger bent ..moe misselijk enz. zelfs een dikkere buik en uitstel van je ongi,  maar als de test aangeeft al is het een dun streepje dan heb je toch hcg in je urine zitten en dat kan je je niet inbeelden dus ik zou zeggen doe die test nog een keer alleen wacht nog een paar dagen en als je dan nog niet zeker weet en je bent nog niet ongi dan zou ik een test bij de dokter halen.
succes ermee en ik duim voor je dat het positief is oke?
groetjes Renata

Hoi,

Als ik jou was zou ik nog een keer een test doen van een ander merk. Van de Romed testen hebben we hier al rare verhalen gehoord. (o.a een positieve test nadat een man erover geplast had!) Maar het kan ook heel goed zijn dat je zwanger bent. Pak daarom voor de zekerheid een andere test!
Succes, en ik duim voor je!

Groetjes, Kat

Hallo allemaal,

Bedankt voor de berichtjes. Ik heb inderdaad een andere test gekocht en helaas (maar ook gelukkig, want nu weet ik waar ik aan toe ben) ben ik niet zwanger.

Op naar de volgende ronde!

Liefs,
Joline

Terug
Bovenaan