Wel of niet zwanger na miskraam in augustus...

<p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Helaas heb ik op 4 augustus een miskraam gehad. We gingen 3 augustus voor de 12 weken echo en toen bleek met 8+2 het gestopt te zijn met groeien. Miskraam opgewekt en kreeg ik te horen dat je binnen 4 á 6 weken weer een menstuatie kon verwachten. Na twee weken bloedverlies is dit gestopt en zijn we weer gaan klussen.</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Echter zit ik nu al op 5.5 week na de miskraan. Gisteren een test gedaan super negatief.... ik baalde. </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Sinds 2 á 3 dagen heb ik heeeel licht bloedverlies (snachts een paar druppels) en dan overdag helemaal niks. Gisteren na het klussen had ik met plassen wel weer een paar druppels) en ik weet niet meer wat ik moet denken.... Word ik nu ongesteld of niet. Normaal word ik in de nacht ongesteld en dan bloed ik een paar dagen niet extreem heftig maar wel veel meer dan nu. Ik kan 3x per dag een tampon wisselen en dan is het klaar.</p><p>Nu weet ik niet meer wat ik moet denken... ik ben zo in de war door alles</p>
 
Hoi, 
niet alleen je gedachten zijn in de war, ook je hormonen. Daar waar je voorheen heel regelmatig ongesteld werd, hoeft dat nu niet zo te zijn. 
Het is mogelijk om direct na je miskraam zwanger te worden. Ik ben 31 mei het vruchtje verloren (4,5 week) en had 22 juni weer een positieve test. Ondertussen ben ik 15 weken zwanger. En deze zwangerschap voelde direct veel beter. Mijn gevoel zei me dat het goed zit. 
Als je gedachten en emoties weer wat rust gevonden hebben kun je er voor kiezen om er opnieuw voor te gaan. Maar het kan best een tijdje duren voor je weer positief test. En dat is killing weet ik... 
op het moment dat jou lichaam weer klaar is voor een nieuwe zwangerschap dan komt die er. Je weet nu dat jullie samen vruchtbaar zijn?
 
Terug
Bovenaan