Wel of niet zwanger?? Wat denk jij...

<p>hoooi dames,</p><p>Om een lang verhaal kort te maken zit ik in de procedure om zwanger te worden icm vruchtbaarheidsbehandelingen. Op het moment ruim 10 maanden bezig. Gonal F + Ovitrelle.</p><p>7 januari Ovitrelle gespoten waarschijnlijk in de ochtend vroeg op 9 januari eisprong gehad (voelde krampen links)</p><p>op 21 januari (2 dagen voor nod en 14 dagen na ovitrelle spuit) getest 1x met action test en 1x met kruidvat 2v5. Beide erg duidelijk positief.</p><p>kon dat natuurlijk niet echt bevatten. Dus nog een test gedaan toen ik vannacht wakker werd om 4:00 (geen geduld I know) en die was ook van k2v5 maar die was een stuk lichter..ben ik nu wel of niet zwanger? En hoezo zou de 3e test lichter zijn..wijst dat op een aankomende miskraam/menstruatie? Hoop dat jullie me kunnen helpen. Groetjes</p>
 
Heb je toevallig gisterenavond veel gedronken? Daardoor zou het kunnen dat je urine wat verdund is en de test lichter uit slaat. Maar je test alsnog positief dus zwanger! Gefeliciteerd!
 
Ik weet alleen niet of de medicatie die je hebt gebruikt een vals positieve test kan geven.. Heb je dat vanuit het ziekenhuis te horen gekregen? Na hoe veel dagen mocht je testen?
 
Terug
Bovenaan