wel of niet zwanger?!?!?! Wie heeft dit ook?

A

Anoniem

Guest
Ik heb een onregelmatige cyclus maar gemiddeld genomen zo rond de 35 dagen. Ben vorige maand begonnen met temperaturen. Nu nog steeds niet ongi en zit op dag 39, temperatuur gaat ook nog niet omlaag. Wel pijn in de buik alsof ik ongi moet worden, maar dat heb ik al een week. Ook pijnlijke borsten. Heeft iemand dit ook? Durf nog geen test te doen!

Hoi LAR,
Als je temperatuur op een gegeven moment omhoog is gegaan, maar niet meer omlaag gegaan dan zou het een aanwijzing kunnen zijn. Ik zou afgelopen zaterdag mijn nod hebben en had ook ongi-krampen, voor de rest totaal geen symptomen. Toen ik zondag testte bleek het raak. Je zou kunnen testen en mocht het neg. zijn en het duurt te lang even langs de ha.
Ik hoop voor je dat je een posi test mag hebben.
liefs,
        sterretje

Hoi Sterretje,

Wat fijn dat je reageert. Ik kan het met niemand er over hebben omdat ze het niet weten. Natuurlijk wel met mijn vriend maar we denken elke keer maar dat het niet zo is, dan valt het niet tegen. Ik heb een keer een cyclus gehad van 42 dagen dus ben bang dat dat nu weer het geval is. Toen had ik trouwens niet deze krampen. Toen ik (waarschijnlijk) mijn ei had, ging mijn temp eerst omlaag en toen omhoog. Nu blijft hij hoog dus je zou het bijna denken. Ga vanmiddag dan toch maar een test doen denk ik.

Jij gefeliciteerd trouwens! Geniet er maar van!

Hoi Lar,

Je ei komt inderdaad als ie eerst iets omlaag gaat en daarna minimaal 0,3 graden omhoog gaat en dan ook hoog of hoger blijft. Heb je deze hoge temp al een dag of 18 dan kun je zeker een test doen hoor, hele grote kans dat ie positief is.
Ik ben net zwanger van de 2e en heb na 12 dagen hoge temp getest en positief!

Succes!
Luna

Hoi Sterretje,

Ik heb waarschijnlijk op 1-2 september mijn ei gehad en toen goed geklust ;-). Nou ik ga het maar gewoon testen vanmiddag, dan is er zekerheid. Vindt je het leuk als ik je op de hoogte houdt? Het zou voor mij/ons de eerste zijn.

Sorry, dat berichtje moet voor Luna zijn. Dank je voor je berichtje

Hoi Lar, ik zou het erg leuk vinden om te weten hoe het afloopt. Ik had op 6 september mijn ei, dus dan moet het haast wel toch....?

Hoi Luna,

Ja je zou het wel bijna denken........ Maar ik blijf voorzichtig, anders is de teleurstelling weer zo groot.

Ik hou je op de hoogte!

Liefs

Terug
Bovenaan