Wel of niet zwanger worden???

Hallo meiden,

Na 2 en een halve week geleden te horen hebben gekregen
dat er een leeg vruchtzakje in mijn buik zat en  afgelopen
vrijdg gecurreteerd te zijn gaan de vragen in mijn hoofd rond-
dwarrelen....

We waren zo blij met de aankomst van een broertje of zusje
voor onze kleine meid (nu 9mnd.)...

Aan de ene kant denk ik, effe wachten en op adem komen...

Aan de andere kant denk ik: ik wil nog steeds zo graag dat er
niet teveel leeftijdsverschil tussen onze hummeltjes gaat zitten...
Is het verstandig om even te wachten of om gelijk weer te
proberen...er is toch weinig kans dat het de eerste keer gelijk
weer lukt...

Wie herkent dit????

Sorry hoor...dat ik hiermee jullie tijd in beslag neem...

Liefs, Judith

Ha Judith

Ik heb ook een miskraam achter de rug, en ik zit met dezelfde vraag als jou.
Mijn dochter is al bijna 8 en mijn vriend zijn dochter is 3 jaar.
Ik denk dat je het beste naar jezelf kunt luisteren, en als jij vindt dat je er aan toe bent, dat je het gewoon kunt proberen.
Zelf zit ik ook met die twijfel, en ik ben vooral bang dat het weer een keer mis gaat, wat je natuurlijk niet hoopt.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, met het verwerken. Liefs Dewi  

Dames,

laat je angsten varen en ga voor datgene wat je graag wil, namelijk nog een kindje.
Tuurlijk hebben jullie verdriet, en moeten jullie misschien nog lichamelijk herstellen (dan word je ook niet zwanger), maar blijf hopen. Eens hebben jullie waarschijnlijk weer zo'n hoopje liefde in jullie armen.

en zelfs al gaat het nog een keer fout, dan nog moet je blijven hopen en ook dan komen jullie dat weer te boven. Laat angst nooit je leven bepalen.

Ga er niet vanuit dat je direct weer zwanger bent, dat geeft zo'n teleurstelling, maar volg je moederliefde.

Zelf ben ik vorig jaar april na bijna 18 weken  zwangerschap bevallen. En nu ben ik al weer ruim 36 weken zwanger. Natuurlijk denk ik nog aan ons kleintje, maar ook deze is meer dan welkom en ik zal er straks niet minder van genieten.

Sterkte meiden
Miep

Hoi Judith,
Volgens mij zat je eerst ook op het september forum he?
Ik kan me je twijfel wel een beetje voorstellen. Maar ik denk dat ik zou gaan voor wat ik zo graag zou willen. Mocht het wel lukken kan het ook je verdriet weer een beetje wegnemen. En je zei dat het de eerste keer waarsch niet raak zou zijn.. Volgens mij kan dat wel. Maar ik kan me je onzekerheid ook goed voorstellen. Succes!
Liefs Janneke

Hoi Judith,

Ook ik heb erge twijfels voor een ev volgende zwangerschap.
Zelf moet(zoals je misschien weet)ik waarschijnlijk maandag gecurateerd worden na een zwangerschap van 12 weken(vruchtje was met 7 weken overleden)
Zelf zit ik ook met dezelfde vragen als jou.

Ik heb t nog wel aan de gynacoloog gevraagt en hij zag geen problemen om eventueel direct weer zwanger te worden.
Maarja,we hebben natuurlijk nog genoeg te verwerken,maarja aan de andere kant....
Lichamelijk was t geen probleem,maar hoe zal dit geestelijk zijn?

liefs Carolien

Terug
Bovenaan