Wel of niet zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal! Ik ben nu 5 dagen overtijd maar heb niet getest. Ben nu 3 maanden getrouwd 2 dagen voor me huwelijk de pil vergeten de eerste maand miste ik me menstruatie 10 testen gedaan allemaal negatief kreeg daar nog ook zwangerschapssymptomen erbij zoals melk uit me borst, pijn in me onderbuik, gevoelig voor geurtjes etc etc.. 2 weken later bloedtest gedaan en was negatief. Sindsdien gebruik ik geen pil dus nu onderhand al anderhalf maand. Nu weer niet ongesteld en 5 dagen overtijd. Weet geen raad meer. En wil wachten met de test. Iemand herkenbaar?? Groetjes Gams xx

Gewoon testen. Bij 5 dagen overtijd zou hij positief moeten zijn. Maar ik zou nu niet weer 10 testen gaan doen.. het kan ook zijn dat je er “teveel” mee bezig bent en jou lichaam je dus voor de gek houdt. Het is moeilijk, maar laat het los en ben er vooral niet al teveel mee bezig. Dit werkt averechts. Het kan ook zijn dat jou lichaam nog bezig is met ontpillen. 

Waarom willen weten via een topic of je zwanger kan zijn maar geen test willen doen? 

Doe gewoon een test meid, als je zwanger bent ben je zwanger, zo niet niet. Ik begrijp de hoop en de wil om zo snel mogelijk zwanger te zijn, geloof me! Maar zoals hierboven gezegd wordt, het werkt averechts! Je lichaam kan heel goed doen alsof. 
Ik hoop voor je dat het raak is!!
Xx

Bedankt voor jullie reacties! Zo net getest en nee hoor alweer negatief.. :( ik ga zo een afspraak maken bij de huisarts. Misschien dat hij wat meer te vertellen heeft. Grtjes Gams xx

Terug
Bovenaan