Wel of niet zwanger?!

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik was vanaf 25 september in verwachting van ons eerste wondertje. Met 8 weekjes het hartje zien kloppen dus ons geluk kon niet meer op. echter bij de 12 weken echo bleek het vruchtzakje weer leeg te zijn (met wat los zwevende kindsdelen nog zichtbaar). Na pillen (19 december) en uiteindelijk curettage (23 december) was het dan echt weg. Precies na 2 weken kreeg ik weer een eisprong en 2 weken later een milde maar weldegelijk een menstruatie. 2 weken later weer een eisprong. Vandaag is de dag dat ik ongesteld moet worden. Gisteren getest en 1 negatief en 1 positief. Vanmorgen opnieuw getest en dat werden 2 negatieve testen.

Is dit gelijk weer foute boel?

Hoi Joëlle,

Wat spannend! Wat verdrietig dat je eerste zwangerschap is afgebroken voortijdig :( 
Probeer je hoofd koel te houden en gewoon over 2 dagen opnieuw te testen. De testen van kruidvat huismerk geven je het vroegste resultaat (testte bij mij al vóór mijn menstruatie positief).
Waren de testen die je hebt gebruikt van hetzelfde of verschillende merken? Gek dat er 1 positief was en 1 negatief.

Allemaal gefeliciteerd. Super goed nieuws! Ik ben 29-1 ongesteld geworden. Welliswaar wat minder en maar 2 a 3 dagen. We waren 2 rondes bezig. Teleurstelling maar ook wisten we dat dit kom gebeuren en het anders heel vroeg en geluk zou zijn. Afgelopen week ziek geweest. Zelf een raar gevoel in de buik en veel uitslagen op het gezicht (ook puistjes etc). Vandaag had ik ineens een ingeving dus dacht ik test toch nog. Ineens direct 2 strepen, postitief. Uur later nog een test en weer. Toch maar Clear bleu gehaald en die geeft 2-3 weken aan en ook het woordje zwanger. We moeten het dus bijna wel geloven denk ik al voelt dat nog niet zo. Ik ben wat gaan lezen en het kan zo zijn dat je dan am 5 a 6 weken bent. Blijf het toch wat vreemd vinden omdat ik na die 29 dagen toch wat bloed ben verloren 29 januari. Kan ik nu toch echt zwanger zijn? Ook hier bang dat het nog mis gaat of niet oke in maar mag toch ook wel een beetje blij zijn? Maandag dan maar VK bellen? Anders oktober (qua doortelling) ook uitgerekend. Mis kan iemand de twijfels bij me wegnemen? Super bedankt!! 

Hallo ik ben ook nieuw op deze forum 
Zelf heb ik in 2015 een miskraam gehad met 15,5week natuurlijk groot verlies en heeft me heel veel gedaan.
Nu voel ik me al bijna een maand lang zwanger me borsten voelen groter zwaarder en pijnlijker aan be buik lijkt ook een stuk dikker en het borrelt ook de hele tijd in me buik als of me darmen opspelen en me ruikvermogen is ook beter.
Bij me eerste zwangerschap voelde ik dus totaal niks behalve dat me ong weg bleef
Maar nu had ik 1dag bruin bloed en daarna 2dagen wel echt rood bloedverlies zou ik dan toch zwanger kunnen zijn.
Heb alleen deze maand al 3testen gedaan omdat ik me toch echt zwanger voel maar die zijn negatief. Me zus zegt ook dat mijn buik aardig naar voren begint te staan en dat me borsten groter zijn geworden. Misselijk ben ik niet echt af en toe wel maar dat speelt vooral in de avond. 
Heeft iemand dit ook gehad en was je wel zwanger of beeld ik het me allemaal gewoon in. Ik wordt er helemaal gek door omdat ik niet weet of het zo kan zijn.
Ik hoor het graag van jullie
Groetjes 
Dromen van de hoop

Terug
Bovenaan