Wel of niet zwanger

<p>Hoi dames heb een vraagje. Heeft er iemand ervaring met de idyl early zwangerschaps test hebben die een voorgedrukt lijntje heb net een test gedaan en zie egt wel een streepje maar hij komt er niet helemaal doorheen beetje moeilijk uit te leggen het lijntje blijft een beetje op de achtergrond wil het heel graag maar durf het niet te hopen zou ook even proberen een foto te maken   </p>
 
Ow en me laatste menstruatie was 23 juni heb daarna op 13 juli weer een beetje bloedverlies gehad van nog geen dag en moet dus over 2 dagen weer ongi worden 
 
Hey
Ik snap helemaal wat je bedoeld ik had precies hetzelfde.. ik teste 4 dagen voor nod met een early sensitest en kreeg een heel licht lijntje, eigenlijk niet te zien.. 3 dagen later weer gedaan toen was het ook nog heel licht maar toch wel meer zichtbaar.. nog 2 dagen later wou ik zekerheid toen heb ik getest met een clearblue en toen stond er zwanger! Dus er is hoop! (Toevallig was dit vorige week hihi)
 
Hey
Ik snap helemaal wat je bedoeld ik had precies hetzelfde.. ik teste 4 dagen voor nod met een early sensitest en kreeg een heel licht lijntje, eigenlijk niet te zien.. 3 dagen later weer gedaan toen was het ook nog heel licht maar toch wel meer zichtbaar.. nog 2 dagen later wou ik zekerheid toen heb ik getest met een clearblue en toen stond er zwanger! Dus er is hoop! (Toevallig was dit vorige week hihi)
 
He linda thanks voor je reactie moet nu wel zeggen dat ik er egt op hoop en voel oom elke keer plopjes in me buik  soort van belletjes zat net weer effe te kijken en zie toch egt een licht lijntje maar heb zo'n gevoel dat ie gewoon is voorgedrukt
 
Terug
Bovenaan