Wel of niet zwanger

Hallo!

Graag wil ik wat advies:
Woensdag a.s. ben ik 3 weken overtijd. De afgelopen maanden werd ik precies op de 28e dag ongesteld, nu dus even niet...
De afgelopen weken ben ik erg moe en heb ik veel last van duizelingen. Vorige week heb ik twee keer getest maar deze waren beiden negatief (jammer...). Nu weet ik dat een negatieve test in het begin niet betekent dat je niet zwanger bent omdat je nog niet genoeg HCG zou kunnen aanmaken. Wanneer kan ik er zeker van zijn dat een negatieve test ook negatief is? (dus hoelang kan het maximaal duren voordat een test HCG kan meten?)

hoi stier je moet er in prencipe een week tussen houden met een test dus als je vandaag test dan over een week nog een keer testen en als hij dan nog negatief is denk ik dat je dan echt niet zwanger bent maar zou wel even naar de huisarts gaan gr manuela

Hoi hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu 2 weken overtijd. Ik heb na 1 week een test gedaan maar die was negatief. De huisarts vertelde mij na een week nog eens te testen en af te wachten. Ik heb nu weer een test gedaan maar die is weer negatief.
Ik heb van een meisje gehoord dat ze 3 keer een test gedaan had en dat de derde test na 19 dagen pas positief was.

Hoi,

Ook ik heb het zelfde,ik ben twee weken over tijd en mijn testen waren ook negatief. Ik ben ook heel moe en duizelig. Ik denk dat we toch het beste even naar de huisarts kunnen gaan. Dit is ook onzeker. Succes!

Terug
Bovenaan