wel of niet zwanger?

hallo allemaal,

ik ben nu al twee weken overtijd en ben volgens de cb test niet zwanger, maar zelf ben ik er eigenlijk zo zeker van dat het wel zo is dat ik onwijs bang ben om alsnog ongesteld te worden.

heeft er iemand ervaring dat ie toch al een ruime tijd overtijd en dat de test negatief aangeeft??
 
ik zou naar je huisarts gaan voor een bloedonderzoek misschien maak je niet genoeg HCG hormoon aan in je urine en wel in je bloed het kan zo zijn dat je dit keer natuurlijk gewoon een lange cyclus heb en je lichaam kan je goed voor de gek houden!!! ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar ik zou toch even naar je HA gaan.
heel veel succes liefs sandra
 
Ik wil je geen slecht gevoel geven,maar ik heb ongeveer hetzelfde net gehad. Ik was altijd regelmatig ongesteld en afgelopen keer werd ik maar niet ongesteld. Toch waren de testen steeds negatief. Ik had zelf het gevoel dat het toch goed zou zitten en ben naar de huisarts gegaan. Deze gaf mij aan dat je na twee weken overtijd een bloedtest mag gaan doen. Hieruit zal blijken of je zwanger bent of niet. Ik ben na twee weken overtijd ongesteld geworden. Baalde eerst heel erg, maar was aan de andere kant blij dat het niet nog langer weg bleef. Je hoort wel eens dat sommige vrouwen in één keer een paar maanden niet ongi worden. Nou dan kun je ook niet klussen. Ik kan nu in elk geval weer gaan klussen straks alleen is het natuurlijk nu wel een stuk lastiger om te schatten wanneer je het meest vruchtbaar bent.
Ik hoop voor jou dat het wel positief uitpakt en dat je gewoon zwanger bent. Het kan wel. Mijn huisarts zei dat het drie dingen kunnen betekenen:
- of je bent wel zwanger maar er zit niet voldoende HCG in je urine.
- Of je eisrpong heeft niet plaatsgevonden en daardoor is het wat gaan rommelen.
- of door de spanningen (wel of niet zwanger) blijft het weg.
Ik hoop voor jou dat het de eerste is.

Groetjes Susan
 
Terug
Bovenaan