Wel of niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje? wie kan me helpen?

Ik heb zwangerschap testen in huis liggen van de vorige maand nog toenwerdt ik wat eerder ongesteld en toen hoefde ik niet meer te tesen.

Ik moet morgen ongestedl worden en hoop op mijn nod. Maar ik eigelijk wil ik vandaag het liefst testen want kan eigelijk niet meer wachten.
Nu zul je denken nou doe dat dan!!.
Ik durf ook niet zo goed dit omdat ik al een paar dagen menstuatie pijm heb.
En denk dat ik weer ongesteld ga worden!

hadden jullie dat ook is het normaal ? van mijn eerste zwangerschap weet ik niet meer hoe het ging en of ik dat ook had.
graar hoor ik dit van jullie.

groeten Annisa

Hoi Annisa,

Ja hoor!! Zo herkenbaar!!
Vrijdag a.s. is mijn NOD en ik heb ook lichte zeurende pijn onderin mijn buik. Maar ik weet ook dat het niets te betekenen heeft.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook en had ik verder nergens last van.
Ik ga er maar van uit dat ik gewoon ongi word dan komt de klap minder hard aan.

Ik zou als ik jou was die testen gewoon nog effe laten liggen. Hoe moeilijk het ook is. Het is toch zonde van het geld als je er zo vlak voor zit (voor je NOD).
Nog effe de tanden op elkaar en wie weet..........overmorgen misschien?

Succes!!

Groetjes,
Rosanne

Bij mijn eerste zwangerschap was ik er ook heilig van overtuigd dat weer ongesteld zou worden,omdat ik het overduidelijk aan voelde komen!
Maar het bleef weg,want ik was wel degelijk zwanger!!
Die krampjes kunnen dus ook betekenen dat je baarmoeder aan het groeien is.
Sterkte en laat het nog weten he!!!

Heej hallo.

Hier was ik weer. Ik toch toch niet wachten met testen en heb een test gedaan. Wel een dag te vevroeg maar wel zwanger. De stip van licht rose maar zichbaar, nog niet echt super zicht baar maar goed zelfs een vage stip zegt dat je zwanger bent stond in de gebruiks aan weizing.
Ik ben blij.

Vind het alleen wel vaag dat ik het gevoel heb dat ik elk momend ongie kan worden door dat ik dat zuurderige menstrautie pijn heb onder in me buik.

Maar goed even afwachten allemaal het is natuurlijk heel erg prill nog.

Groetjes Annisa

Nou meis, toch al onwijs gefeliciteerd hoor!!!
Geniet er lekker van.

Liefs en dikke knuffel Annet

hallo allemaal ook ik ben nieuw op dit forum en lees al even met jullie mee ook ik heb een vraagje ik had dus 3 nov ongi moeten worden dus vorige week donderdag heb ik vrijdag en zondag een test gedaan maar die wees niks uit nu heb ik sins 3 dagen licht buine/roze afscheiding en gespannen borsten soms niet iederedag licht misselijk pfff ben zo onzeker wie kan me er wat over vertellen en ben bang voor een volgende test dat hij weer niks is alvast heel erg bedankt
pancho 37 jaar

Terug
Bovenaan