Wel of niet Zwanger

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi Dames,</p><p>Hier ben ik dan weer. Dit is onze eerste ronde. </p><p>1/2 oktober heb ik mijn eisprong gevonden en hebben we fijn geklust.</p><p>14 oktober moet ik ongesteld worden.</p><p>Vrijdag/zaterdag stond ik op met heftige pijn in mijn onderrug uit het niets. Ontzetttend veel steken in mijn liezen en pijn in mijn onderbuik wat nog steeds aanwezig is al een paar dagen. En sinds gisteren zijn mijn borsten gevoeliger.</p><p> </p><p>Nu is de vraag zal ik wel of niet zwanger zijn? </p><p>En wanneer zal ik testen?</p><p> </p><p>Graag hoor ik jullie reacties.</p><p> </p><p>Liefs ks</p>

Ik zou niet eerder testen dan de 14e om teleurstelling te voorkomen. Symptomen zeggen niet zoveel omdat je soms ook teveel daarop focust. Maar miss betekent het wel een zwangerschap hoor, hoop t voor je!

Je zal toch nog even geduld moeten hebben. Ik snap je goed dat je het NU wil weten, maar het heeft geen zin om hier uitspraken over te doen of het positief zal zijn of negatief. Zeker niet omdat veel vrouwen als ze proberen zwanger te worden rond de tijd dat het zo ver zou kunnen zijn vanalles denken te voelen...
Test pas als je effectief op de 14e geen maandstonden hebt.

Terug
Bovenaan