WEL OF NIET ZWANGER??

A

Anoniem

Guest
HOI MEIDEN

Ik zal mij eerst voorstellen: Ik ben Danielle, 26 jaar oud en mijn man en ik zijn bijna 2 jaar getrouwd en sinds aug zijn we met de pil gestopt
Daarna werd ik 28 dagen later ongi en die maand erop weer.
De 3e maand zat er 30 dagen tussen dus zou ik eigenlijk die maand erop op 18 dec weer ongi moeten worden. dit is dus niet gebeurd.
Ik heb wel van die steken in mijn buik rond mijn navel en als ik ongi moet worden zitten die steken wel lager.
Nu heb ik op 21 dec een test gedaan en er kwam wel een heel licht streepje. Maar deze was echt heel licht. De test heb ik gekocht bij de apotheek.Is dit wel een goede?  Nu heb ik maar wel weer een test gekocht  bij de DA en deze willen we op 1e kerstdag doen. Beetje symbolisch he
Afgelopen vrijdag had ik ook weinig trek in eten en werd misselijk van de lucht van de oliebollen. Maar vandaag is er dan weer weinig aan de hand.
Ik voel wel bijna de hele dag steken in mijn buik rond de navel en soms wat krampen
Ben ik nu wel of niet zwanger??
Ik weet het echt niet en hoop dat jullie mij kunnen helpen

Liefs Danielle

Hoi Danielle

Ik hoop voor je dat het goed is!!

ze zeggen dat een licht streepje ook een streepje is, ik hoop dat jullie morgen een mooi cadeau krijgen

Liefs Jessy

hoi jessy

Ik hoop het ook en kan eigenlijk bijna niet wachten tot morgen maar ja dat doe ik wel ook al is dat moeilijk!!  

Ik wil mezelf ook niet blij maken met een dooie mus om het zo maar te zeggen maar aan de andere kant zou ik het wel heel gaaf vinden. Ik heb die test 's avonds gedaan: weet iemand ook of dat uit maakt?

Liefs Danielle

Hoi Danielle,

Ze zeggen inderdaad een licht streepje is een streepje. Het schijnt dat er in de ochtend urine meer hcg hormonen zitten. Zou een mooi kerstcadeautje zijn!

Fijne dagen!

Liefs Lientje  

Klinkt allemaal wel heel positief.
Spannend morgenochtend!!
Succes ik duim voor je!
Olivia

Terug
Bovenaan