wel of niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Op dit forum heb ik nog nooit geschreven ik zat altijd op het andere forum als zwanger raken moeilijker gaat. Mijn naam is Linda en ben bijna 32 jaar we zijn 5 jaar bezig voor ons tweede kindje en hebben een dochter van 6 nu had ik al een lange cyclus maar hij word nu wel erg lang ben nu bijna 10 dagen overtijd heb al een week lang gevoelige borsten moet vaak plassen steken in mijn liezen en mijn temperatuur is de hele dag boven de 37. Nou heb ik vaker zwangerschapsverschijnselen gehad maar nou hoop ik toch dat het raak is. Ik moest het even van me afschrijven.

gr. linda

He spannend klinkt goed!!!!!!!!!

Maar waarom test je niet?

Zijn jullie van de eerste ook moeilijk zwnager geraakt!

Wij zijn nu zeven maanden bezig voor nr2! Van nr 1 was ik al in ronde 2 zwanger! Zondag heb ik mijn NOD! Soannend

Succes

Hoi mammaroos

toen wij voor ons eerste kindje gingen was ik al na 4 maanden zwanger maar nu is gebleken dat het zaad van mijn man niet goed is. zijn broer heeft het ook en die heeft nu een adoptiekindje maar we hadden nooit gedacht dat het ons ook zou overkomen.
vanmorgen was mijn temepratuur weer 37.4 dus ik ga vanmiddag een test kopen ik moet er 's nachts ook al twee keer uit om te plassen dus ik hoop het ik hoop ook dat jij gauw zwanger mag raken. en bedankt voor je berichtje.

gr. linda

Terug
Bovenaan