A
Anoniem
Guest
Ik ben al een aantal maanden gestopt met de pil omdat ik die hormonen niet meer in mijn lichaam wil hebben. We vrijen ook altijd veilig.
Ik ben altijd op dezelfde dag ongesteld.
Alleen zou ik maandag ongesteld moeten worden en vandaag vrijdag ben ik nog steeds niet ongesteld.
Ik heb al 3 testen gedaan, 's morgens en 's avonds maar alle 3 negatief. Ik heb wel allerlei kwaaltjes maar die kunnen van een zwangerschap zijn maar ook als je ongesteld zou worden.
Ik zou het niet erg vinden om zwanger te zijn (heb nu een zoon van 1,5) maar nu weet ik nog niks. Het is zo onzeker ben ik zwanger of wordt ik nog ongesteld. Ik word er een beetje gek van.
Ik voel me ook niet zo als bij mijn 1e zwangerschap maar ja dat zegt ook niks.
Wat voor verdere stappen kan ik nog nemen en wat denken jullie?
Ik ben altijd op dezelfde dag ongesteld.
Alleen zou ik maandag ongesteld moeten worden en vandaag vrijdag ben ik nog steeds niet ongesteld.
Ik heb al 3 testen gedaan, 's morgens en 's avonds maar alle 3 negatief. Ik heb wel allerlei kwaaltjes maar die kunnen van een zwangerschap zijn maar ook als je ongesteld zou worden.
Ik zou het niet erg vinden om zwanger te zijn (heb nu een zoon van 1,5) maar nu weet ik nog niks. Het is zo onzeker ben ik zwanger of wordt ik nog ongesteld. Ik word er een beetje gek van.
Ik voel me ook niet zo als bij mijn 1e zwangerschap maar ja dat zegt ook niks.
Wat voor verdere stappen kan ik nog nemen en wat denken jullie?