Wel of niet zwanger?

Hallo!

Graag wil ik wat advies:
Woensdag a.s. ben ik 3 weken overtijd. De afgelopen maanden werd ik precies op de 28e dag ongesteld, nu dus even niet...
De afgelopen weken ben ik erg moe en heb ik veel last van duizelingen. Vorige week heb ik twee keer getest maar deze waren beiden negatief (jammer...). Nu weet ik dat een negatieve test in het begin niet betekent dat je niet zwanger bent omdat je nog niet genoeg HCG zou kunnen aanmaken. Wanneer kan ik er zeker van zijn dat een negatieve test ook negatief is? (dus hoelang kan het maximaal duren voordat een test HCG kan meten?)
 
Hoi Stier,
je zou nu dan echt wel positief moeten testen wil je zwanger zijn.
Ben je al lang geleden gestopt met de pil, of kan het zijn dat je lichaam haar eigen cyclus nog moet uitvinden.
Je hebt namelijk vaak een andere cyclus dan bij de pil!
Heel veel succes en uiteraard hoop ik voor je dat je zo'n klein wondertje in je buik hebt!
lfs. M.
 
Hallo Stier,

ik herken dit, ik was ook altijd na 28/29 dagen ongesteld.Ik heb een test
gedaan toen ik 1 week overtijd was en daarna na 2 weken weer een test gedaan en die was positief ! Ze zeggen dat het niet uitmaakt welke urine je test maar ochtendurine is wel het beste! Ik was 5 weken zwanger toen de 2 test pas positief was ! Om de dag neemt het hormoon toe in je urine. Succes !

groeten van Erna ( inmiddels 38 wkn ! )
 
Hallo Stier,

Ik herken je verhaal. Ik was een week overtijd en toen ben ik gaan testen, de predictor test en de Clearbleu test. De predictor test gaf negatief aan en de cleurbleu test positief dit bleef zo tot gisteren toe, toen gaven beide testen positief uit. Misschien ligt het bij ieder mens anders maar naar mijn idee test de Clearbleu test zorgvuldiger. Dus probeer deze eens, en je kunt ook een bloedtest laten doen in het ziekenhuis. dit moet je wel via de huisarts regelen.

Succes, groetjes Marianne
 
Terug
Bovenaan