wel of niet zwanger

Hai dames,

Al twee weken ben ik misselijk (bijna kotsend) en erg moe. Ook heb ik veel last van mijn borsten gehad. Nu denk ik, ah zwanger! alleen ben ik net een beetje gaan bloeden. Nu lees ik dat als het bruin is me geen zorgen te maken maar toch. Ik ga dan twijfelen of ik de kleur wel goed heb omdat ik toch iets roods zag. Vorige maand had ik ook al de misselijkheid en gevoelige borsten alleen toen werd ik ongesteld. Houd mijn lichaam mij nou voor de gek? Ik heb al een miskraam gehad dus wordt onbewust toch bezorgd. Ik heb nog geen testje gedaan. Heeft dat nu wel zin?
 
Testen is het altijd het einige antwoord. Wij kunnen ook niets zeggen, omdat veel "zwangerschapskwaaltjes" ook kunnen voorkomen als je niet zwanger bent. En ook je psyche (je kinderwens dus) kan je parten gaan spelen. Testen is echt de ENIGE manier om erachter te komen of je zwanger bent.
Bloedingen hoeven op zich niets te betekenen. Ruim 50% van de vrouwen verliest in de eerste 20 weken van de zwangerschap wat bloed (let op: een beetje!!!).
Testen dus!!!! SUCCES.
 
Terug
Bovenaan