wel of niet zwanger?!!

hallo meiden,

ik ben sinds een jaar geleden gestopt met de pil! en loop nu sinds februari bij een gynecoloog.Ook zijn mijn eierstokken en eileiders al schoongespoten.Nu heb ik hormoonspuiten om zwanger te worden.En nu 1,5 week geleden een eisprong gehad ik ben nu sinds gister af en toe misselijk en heb steken in mijn   buik.Nu is mijn vraag kan het zijn dat dit een voor teken is van zwangerschap ik moet maandag ongi. worden maar was te ongeduldig en heb een test gedaan en natuurlijk negatief ik hoop dat iemand mij iets kan vertyellen ik wordt gek van het wachten

groetjes wendy
 
Hoi Wendy,

Ik zou je niet kunnen vertellen of dit de tekenen zijn van een zwangerschap. Meestal begint het inderdaad met misselijk zijn maar in veel gevallen hebben sommige vrouwen ook daar geen last van. Die steken in je buik kunnen heel veel dingen zijn. Het is nog te vroeg om een test te doen als je pas 1,5 week geleden een eisprong hebt gehad, als je nu maandag niet ongesteld wordt dan zou ik nog een weekje wachten met een test doen. Maar als je vlak erna toch naar de gyn moet zou ik even wachten op zijn bevindingen. Ik hoop voor je dat je zwanger bent, laat je me weten als je wat meer weet??

groetjes en ik zal voor je duimen!

Odette
 
Sorry Wendy,.

Ik dacht dat je geschreven had dat je naar de gyn zou gaan maar dat heb ik verkeerd gelezen...sorry. Ik zou nog even wachten met een test doen en wat ik al schreef een weekje wachten en als je dan nog niet ongi bent geworden een test doen. Nogmaals, ik hoop het voor je en zal voor je duimen!

Gr, Odette
 
Hoi

Je kunt een dag nadat je ongesteld had moeten worden een test doen hoor! En dan zou ik gaan (misschien heb je die ookwel) voor de digitale van Clear Blue. Deze zijn heel zeker, zijn niet vaag. Ze reageren sterker zeg maar. Dus niet zwanger of welzwanger Staat er dan geloof ik (+ of - kan ook)
Tuurlijk kan het zo zijn dat je dan nog negatief test, sommige vrouwen hebben dan nog er weinig van dat hormoon. Maar meestal kan het al wel!

Succes, en laat het even weten he
 
Hallo,

Alles kan! Je weet het gewoon niet zeker tot je een positieve test in je handen hebt. Ik denk dat je te vroeg getest hebt en dat ie daarom sowieso negatief is. Ik zou als ik jou was wachten tot 2 weken na je gemiste ongesteldheid en dan een test doen.
Oja, en de goedkopere test van het kruidvat is ook heel goed hoor!

groetjes kirsten
38w0d
 
Hoi,

Voor de datum dat je ongesteld zou moeten worden is de test niet betrouwbaar, ook al had deze dus positief geweest... dan nog kun je daar niet op vertrouwen.
Wacht dus nog even een paar dagen. Er zijn veel testers die je vanaf 1 dag na je ongi datum kunt gebruiken, zo eentje zou ik dus halen, want ik kan me voorstellen dat je niet 2 weken wil wachten!

Succes en we horen het wel!
 
Terug
Bovenaan