wel of niet zwanger????

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraagje waar ik heel erg mee zit en als er ook andere zijn die er van op de hoogte kunnen zijn hiervan.Ik heb een vermoede dat ik in verwachting ben heb alle symtonen die er zijn voel ook rare dingen in mn buik,maar ik menstueerd gewoon.Is dat normaal of kan ik beter een echo laten maken want ik heb een test gedaan en die was negatief,kan er misschien iemand mij meer hierover vertellen?, graag,TICHA

Hoi Ticha,

als ik jou was zou ik over een paar dagen of over een week nog een keer een test doen, als die dan ook negatief is dan kun je er denk ik vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
maar het kan zijn dat die wel ineens positief aangeeft en dat je inderdaad zwanger bent, maar dat de test die je gedaan hebt gewoon te vroeg geweest is.
als je te vroeg test kan hij negatief zijn terwijl je toch zwanger bent.
ik denk dat als je de gyn. belt voor een echo terwijl jou test negatief was dat je niet zomaar een afspraak krijgt, ik denk dat hij ook zal zeggen test nog maar een keer en als ie positief is mag je komen..... maar dat weet ik natuurlijk niet zeker...

Nou heel veel sterkte en ik hoop voor je ( tenminste als dat is wat je wil ) dat je zwanger blijkt te zijn en dat je te vroeg getest hebt.....

groetjes van mij..

Goh meid, ik zou gewoon naar de huisarts gaan, want dat kan van alles zijn.
Het zou kunnen zijn dat je echt zwanger was, maar een soort vroege miskraam hebt gehad, of je bent wel zwanger maar hebt bloedingen, of je wil zo graag zwanger zijn dat je allerlei symptomen voelt/ziet, of er is iets totaal anders aan de hand.
De enige die je hier meer over kan zeggen is de huisarts.
Heel veel succes.
Groetjes V.

Dat is het nou ,dadelijk verklaren ze me voor gek.Ik heb nu kontakt met twee personen di heel hun zwangerschap hebben gemenstrueerd zijn bij de dokter geweest en maar niet zwanger en een bij 7 en een bij 8 maanden bleken ze toch zwanger te zijn.Ik wil verkomen dat ik moet haasten en verbouwen en aangezien het dan mn eerste kindje zal zijn, wil ik graag voorbereid zijn voor alles.Maar bedankt voor jullie reacties.TICHA

Hoi,

Mijn schoonmoeder heeft 5 kinderen en is bij allemaal de eerste 3 maanden gewoon ongesteld geweest.
Als je het niet vertrouwd, gewoon je huisarts bellen voor een afspraak.

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan