Wel of niet zwanger?!

Hoi Allemaal,

Gisteren heb ik mijn eerste echo gehad. Tja, was eigenlijk nogal raar. Ik ben dwars door de pil zwanger geraakt en wist dus niet precies hoe lang het zou zijn. Uitgaande van de laatste "menstruatie" zou ik nu dik 8 weken zwanger zijn. Maar de echo gaf ongeveer 6 weken aan. Volgens de gyneacoloog was dit net grensgebied van wel of geen hartslag zien/horen. Het was verdacht stil op het scherm. Heel even dacht hij iets te zien, maar hij kon het niet met zekerheid zeggen. Dus gaf hij aan dat het eigenlijk beide kanten op kan gaan. Of het is gewoon vroeger dan we dachten, of er is toch iets mis en ik zou een miskraam moeten krijgen.....Tja, daar zit je dan. Bij mijn andere 3 was ik vanaf 7 weken kotsmisselijk, nu begint dat net te komen de laatste dagen. Dat zou dan wel in dezelfde termijn vallen misschien. Dus dat geeft hoop.Bovendien was ik bij hen ook steeds een week minder lang zwanger dan gedacht, maar ik kreeg ik de echo pas op een later moment. Aan de andere kant, ik vond het maar niks, zo'n stille echo. Wel een mooi dooierzakje met " iets" erin van ongeveer 4 mm. Dus even afwachten maar. Ik voel me gisteren en vandaag behoorlijk misselijk en moe, dus wat dat berteft houd ik de moed erin. We waren net aan het idee gewend en kregen er ondanks zorg ook zin in, dan is het heel raar te horen dat het misschien wel mis is gegaan.
Heb (gelukkig!) niet eerder een miskraam meegemaakt. Weet ook niet hoe lang je je misselijk, of zeg maar zwanger blijft voelen, hoe lang het duurt voordat de miskraam zelf op gang komt.
Voorlopig maar proberen positief te denken. Over 2 weken moet ik terugkomen. Als alles wel goed is moeten we dan een mooie echo zien!

Groetjes, Linette.

Jeetje meid wat een verhaal!
Ik kanme voorstellen dat je echt even niet weet van hoe of wat!!
Wat erg dat ze je zolang dan nog zolang laten wachten!!
Nou meid ik duim dat je straks een positief stukje kan schrijven en gezellig bij ons kan blijven..

Groetjes

Chan

Terug
Bovenaan