wel of niet zwanger !!!!

A

Anoniem

Guest
ik ben kelly ben 31 en wij zijn aan het knutselen voor numer 2 dit is ronde 3
ik had maandag mijn eerste NOD en is inderdaad NOD heb nu nog tot vanmorgen gewacht en een test gedaan maar deze is negatief ben ik nu nog te vroeg met testen of ben ik gewoon niet zwanger want de rest van de syptomen zijn er wel heel duidelijk iemand ervaring hiermee !!

groetjes kelly

hoi

ik zou nog even een paar dagen wachten. als je deze maand een iets latere eisprong hebt gehad dan test je ook pas later positief.

veel succes kim

hoi kim
ik doe nu vrijdag wel een test denk ik hoop dat hij dan wel positief is ik ben iemand die niet kan wachten hihi
groetjes kelly

dat ken ik. het is ook moeilijk om geduld te hebben.
ik zelf ben al bijna 2 jaar bezig voor 1ste kindje en moet nu nog 1 week wachten op mijn nod. ik heb vorige week dinsdag mijn 1ste iui inseminatie gehad.

groetjes kim

hoi kon het toch niet latenen heb nog een test gedaan en hier werdde streep heel licht roze van dus ik denk dat ik toch wel zwanger ben . maar ik hou me nog ff rustig dan zie ik het op het einde van de week wel weer .
waar staat iui eigenlijk voor zo ver ben ik niet geweest ik weet wat ivf is maar verder niet ? dan hoop ik voor jouw dat je ook volgende week positief nieuws hebt na zo lang mag dat ook wel he ik weet niet of ik het zolang zou kunnen maar ja ik heb er 1 dus heb daar verder ook nooit over stilgestaan en nu bij ronde 3 raak dus !
ik zal in ieder geval voor je duimen

groetjes kelly

Hey kelly

Super dat het raak is. Licht roze is roze.
Gefeliciteerd

Groetjes Jolien

dank je wel jolien kan het zelf nog niet echt geloven ging allemaal snel
3 rondes maar ja raak is raak he

groetjes kelly

Terug
Bovenaan