WEL OF NIET ZWANGER??????

ik begrijp er helemaal niets meer van. Vorige week zondag positieve test gehad en vanochtend nog een test gedaan en die was negatief. ben al 5 weken over tijd dus ik weet niet meer wat ik nu ben. wel of niet zwanger. is er iemand die dit ook heeft gehad??????ik heb trouwens wel veel pijn in mijn onderrug en heb ook gevoelige tepels.het zou mijn 4de zwangerschap zijn.Help!!!

Het zou mis kunnen zijn gegaan maar dat je lichaam het nog niet heeft afgestoten het vruchtje. Ik zou ff na de gyn gaan. Eerst een positief en dan een negatief is meestal!! deze reden. De gyn kan dan echt beoordelen en evt actie ondernemen voor een curretage (weg halen) of dat je met overleg van de gyn zelf wacht tot het vanzelf weggaat.

Toch hoop ik dat die laatste test onjuist was. Anders veel sterkte met het verwerken van het verlies. Laat je ons nog weten wat je gaat doen?

Ik heb het zelfde gehad dit jaar in maart was dat volgens mij had een hele duidelijke test die positief was weekje later ik had nog een test liggen dacht deze ook maar even doen en was toen ok negatief en een paar dagen later werd ik gewoon ongesteld heel vreemd allemaal.

Nou het bloeden is begonnen hoor.Het is toch misgegaan. Ik moet straks naar de dokter.Gelukkig sta ik redelijk sterk in mijn schoenen en accepteer dat t vruchtje waarschijnlijk niet gezond was.Of misschien zat er wel helemaal geen vruchtje en ben ik gewoon ruim 6 weken overtijd en nu ongesteld geworden.voorlopig zal ik dus niet meer op t forum zitten. mocht ik toch nog het geluk hebben om weer zwanger te zijn dan laat ik t jullie gelijk weer weten.voor jullie allemaal, genietse van jullie zwangerschap en bedankt voor jullie reacties.groetjes en big hug christa.

Hoi Christa

Jeetje wat vervelend voor je zeg, sterkte met alles.
Ik hoop dat jullie gauw weer een kans mogen krijgen.

Gr Marielle

Terug
Bovenaan