wel/of niet zwanger

Hallo allemaal.

Ik ben een moeder van 2 prachtige dochters van 3 en 4. Wij willen graag voor een derde en ik ben vorig jaar september gestopt met de pil.
Daarna ben ik zeer onregelmatig ongesteld geweest.
Afgelopen februari was ik het voor het laatst. en toen 3 maanden niet. Daarna weer wel maar nu om de 2 weken en dat duurde ook anderhalve week. Nu ben ik alweer een week over tijd, maar de test was vanochtend negatief. Ik ben op dit moment heel erg moe en ik heb pijnlijke tepels. Hoort dat bij het eventueel zwanger zijn of heeft dat niks met elkaar te maken. Bij alle informatie staat alleen maar over zere bortsen en die heb ik bij de eerste zwangerschap wel gehad. Bij de tweede zwangerschap weet ik het niet meer.
Kunnen jullie mij misschien vertellen wat ik moet doen?

Liefs Mamawil
 
Hoi,

Grappig he, hoe je elke keer weer kan twijfelen!
Je klachten kunnen zeker bij een zwangerschap horen, maar ja, het hoeft niet, je kunt nou nog niet veel doen behalve afwachten en over een week nog eens testen, of na het weekend een vroege test proberen!
Ik merk trouwens wel dat de zere borsten anders voelt als bij de 1e, misschien door de bv.
Hopelijk ben je in verwachting!

Liefs MJ
 
bij de eerste wist ik nog niet dat ik zwanger was....maar mijn tepels waren super gevoelig. Ik vond het vreemd en zocht een verklaring........toe ik de test gedaan had, had ik de verklaring.
Nu ben ik weer zwanger en helemaal geen gevoelige borsten. Dus het kán een kwaaltje, hoeft niet, maar ik denk zelf dat (begrijp me niet verkeerd) je het je inbeeld.
Dat heb ik zelf ook gehad....je wil zwanger zijn en je denkt dat je zwangerschapskwaaltjes heb. Het is gewoon je lichaam die reageerd op de grote wens om zwanger te zijn.
Stom voorbeeld: denk de hele dag maar eraan dat je hofdpijn hebt.....aan het einde van de dag heb je echt hoofdpijn.

Maar ik ben geen dokter en misschien ben je wel zwanger of is er iets anders. Omdat je onregelmatig je periode heb zou ik toch maar eens naar de dokter gaan. Even kijken of er niks mis is. Die kan waarschijnlijk met medicijnen je eisprong en periode zo regelen dat het "normaal" wordt en zo heb je meer kan op een zwangerschap.

Dus even laten checken zou ik zeggen.

In ieder geval....ik hoop voor je dat je nu toch al zwanger bent........en anders hoop ik dat je snel weer in verwachting zult zijn.
Heel veel succes en geluk
 
Terug
Bovenaan