Wel of niet zwanger???

A

Anoniem

Guest
Ik ben bijna een week over tijd. En volgens de test ben ik niet zwanger maar ik wordt ook maar niet ongesteld. Nu heb ik al een zoontje van 11 mnd. Toen ik na de zwangerschap weer ongesteld ben geworden ben ik weer aan de pil gegaan. Ik ben trouwens altijd heel regelmatig ongesteld. Tijdens de pilgebruik had ik veel last van doorbraakbloedingen, eigenlijk elke maand. Ik ben ook al van pil veranderd zonder effect. Dus besloot ik maar te stoppen en uit te rekenen wanneer ik vruchtbaar zou zijn, zodat we dan met condoom konden vrijen. Dat hebben we gedaan maar nu wordt ik dus maar niet ongesteld. Wel heb ik van die vage klachten, zoals buikpijn, misselijk, moe. Maar ik heb al een test (na drie dagen overtijd) gedaan en die gaf negatief aan. Nu weet ik dus niet wat het nou is... Ik wordt maar niet ongesteld, de test is negatief maar ik heb wel allerlei vage klachten. Terwijl ik altijd regelmatig ongesteld was. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?? En wanneer ik eventueel het beste weer een test kan doen???

Groetejs, Ruth

Hai Ruth,

Wat raar en vooral heel verwarrend! Ik wou dat ik een goed advies voor je had maar ik vrees dat je alleen kunt afwachten en over een paar dagen gewoon weer een testje doen....De klachten zijn best duidelijk maar ja...het vrouwelijk lichaam kan soms rare trucjes met ons uithalen. Ik hoop voor je dat je een positief resultaat hebt of dat dan maar je ongi gewoon op gang komt, dan heb je iig duidelijkheid!

Sterkte! Liefs Lynn.

Hoe herkenbaar! Ik ben 6 weken na de geboorte van onze zoon ongesteld geweest en die is inmiddels 14 weken en nog steeds niks. Nu doen we het onveilig omdat we er graag nog een willen, maar ik word én niet ongesteld én ben ook niet zwanger volgens de test. Dus het is afwachten, maar ik weet hoe lastig dat is!

Zit je nu op je 1e menstruatie na de pi te wachten? Zo ja: dat kan een tijd duren, je lichaam moet dan even 'ontpillen'. Succes!

misschien is je lichaam toch weer aan het ontpillen vooral omdat je ook gewisseld hebt met de pil en nu ineens stopt, misschien is je lichaam iets van slag. anders volgende week nog een testje doen.

Liefss

Het is inderdaad de eerste menstruatie na het stoppen met de pil. Ik denk dat het inderdaad het ontpillen was want ik ben net vanmorgen ongesteld geworden. Toch niet zwanger dus...
Bedankt voor jullie reacties.

Terug
Bovenaan