A
Anoniem
Guest
Ik ben bijna een week over tijd. En volgens de test ben ik niet zwanger maar ik wordt ook maar niet ongesteld. Nu heb ik al een zoontje van 11 mnd. Toen ik na de zwangerschap weer ongesteld ben geworden ben ik weer aan de pil gegaan. Ik ben trouwens altijd heel regelmatig ongesteld. Tijdens de pilgebruik had ik veel last van doorbraakbloedingen, eigenlijk elke maand. Ik ben ook al van pil veranderd zonder effect. Dus besloot ik maar te stoppen en uit te rekenen wanneer ik vruchtbaar zou zijn, zodat we dan met condoom konden vrijen. Dat hebben we gedaan maar nu wordt ik dus maar niet ongesteld. Wel heb ik van die vage klachten, zoals buikpijn, misselijk, moe. Maar ik heb al een test (na drie dagen overtijd) gedaan en die gaf negatief aan. Nu weet ik dus niet wat het nou is... Ik wordt maar niet ongesteld, de test is negatief maar ik heb wel allerlei vage klachten. Terwijl ik altijd regelmatig ongesteld was. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?? En wanneer ik eventueel het beste weer een test kan doen???
Groetejs, Ruth
Groetejs, Ruth