Wel of niet zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik lees regelmatig jullie berichten. En heb zelf ook een profiel aangemaakt. Misschien dat jullie me kunnen helpen of tips hebben.
Ik ben eind december/ begin januari gestopt met de pil. 6 januari gewoon ongi geweest. Maar nu ben ik nog steeds niet ongi.. op mijn nod een test gedaan negatief.. de kwaaltjes die ik had maar snel vergeten in de hoop ongi te worden, maar nog steeds geen. Merkte gister dat mijn tepels echt gevoelig zijn en zelfs pijn doen.

Sorry voor het lange verhaal. Maar heeft iemand hetzelfde gehad of tips voor me wat ik kan doen??

Groetjes Anne

Ik zou gewoon nog een testje doen, ik weet niet wanneer je je laatste test hebt gedaan maar het kan zijn dat je lichaam nog niet voldoende hormoon aanmaakte....

Je kan nog een keer een test doen maar ik heb dit ook gehad maar zit nu 9 maanden hopelijk weer op een normale cyclus dus het kan van de pil komen.

Hallo Anne,

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt.
Ik ben eind november gestopt met de pil en toen 4 december gewoon ongesteld geworden.
Toen was het wachten op mijn volgende menstruatie.. In die tijd heb ik 3 testen gedaan, omdat ik verschillende kwaaltjes had zoals hoofdpijn, gevoelige tepels en stemmingswisselingen.
Toen ben ik uiteindelijk na een cyclus van 71 dagen afgelopen dinsdag ongesteld geworden..

Het kan dus inderdaad zo zijn dat je lichaam moet ontpillen, daar kun je ook verschillende kwaaltjes van krijgen en het kan even wat langer duren voordat je ongesteld wordt.
Al hoop ik natuurlijk dat het meteen raak is voor je!

Liefs

Ja, ook vanuit hier is het herkenbaar.. Paar dagen na het stoppen met de pil ongesteld en toen een cyclus van 30 dagen. Daarna ineens iets van 55 dagen ofzo.. Het kan dus best zijn dat je zwanger bent maar het kan ook zeker gewoon ontpillen zijn. Ook de kwaaltjes zeggen lang niet altijd iets helaas.. Hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt! Liefs

Dankjewel voor de reactie!! Ik heb voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij ha. Is misschien erg snel maar dan is die in ieder geval ook op de hoogte.

Hoop dat jullie cyclus snel normaal wordt.

Liefs

Terug
Bovenaan