Wel of niet zwanger?

Hoi

Is er hier iemand die zich hier in herken. Ik weet dat jullie geen dokter zijn. Maar vraag of advies.

4 juni was mijn eisprong en die heb ik ook duidelijk gevoeld links onder in me buik steken en kramp. Al die dag er omheen hebben wij gemeenschap gehad. De dagen erna voelde ik me al anders niet lekker enzo... nou moest ik 16juni ongesteld worden en dat werd ik voor 1 dag en het was bruin en heel vies. Dus mijn gevoel zeg een innestellingbloeding. Nu is dat morgen een week geleden en heb al 2x een test gedaan na die 'bloeding' en 1x  3dagen voor me menstruatie en ze zijn alle 3 mega negatief ook niet een vaag streepje. En nu sinds gisteravond doen mij tepels zeer. Ik snap er niks van. Iemand die dit ook mee gemaakt heeft?



Alvast bedankt!
 
Hoi Esmeralda,

ik ben twee weken geleden ongesteld geworden ofwel 3 dagen bruin slijm verlies. Ik heb sinds maandag ook last van pijnlijke tepels. Kheb een onregelmatige cyclus ben half jaar geleden met de pil gestopt en pas 3x ongesteld geworden met cyclussen van 98, 35 en dan nu wsl 42 dagen. Kheb ook geen idee wat ik ervan moet denken. Heb verder niet echt symptomen. Wel meer afscheiding dan normaal. Snap hoe jij je voelt maar kan je ook noet echt helpen. Weet ook niet wat die zere tepels betekenen...
 
Ik heb tussen mijn ovulatie en nod regelmatig bruinverlies gehad. Iedere x had ik het idee dat m'n menstruatie zou beginnen. Menstruatie bleef uit en bleek zwanger. Ik had buiten het bruinverlies om eigenlijk ook geen symptomen. Het stomme is dat je alleen maar kan afwachten en af en toe een testje er tegen aan gooien.

Ik weer hoe frustrerend het is dat wachten maar helaas hebben we het niet in de hand. Hoop voor jullie beide dat het snel raak is

:)
 
@patricia volgens mij vorige week woensdag of woensdag ervoor...ik weet het niet meer precies. Als die zere tepels langer dan een week aanhouden zal ik nog eens een test doen maar kmoet zeggen dat mn vriend er zondag wel aangezeten heeft. Alleen raar dat ik er na 4 dagen aan beide tepels nog erg veel last van heb. nja kga ervan uit dat er niks is.
 
Haai Esmeralda,

ik heb dus ongeveer hetzelfde probleem ik ben vandaag dan net wezen bloedprikken omdat ik nu al 4 x een test heb gedaan die negatief waren maar wel symptomen heb. Mijn eisprong was rond 2 juni en moest 18 juni ongesteld worden maar ben het nog steeds niet ben wel gaan bloeden dinsdagnacht en vanochtend. Krijg maandag de uitslag ben benieuwd!!

 
Ik heb 8 juni mn eisprong gehad. Weet ik door ovulatie test. Ervoor dag en de dag zelf geklutst. Regelmatige cyclus had woensdag 23 juni ongesteld moeten worden. Geen verschijnselen dat ik  ongesteld moet worden of zn. Wel vlagen misselijkheid en woensdag en vanmorgen getest negatief. Zit te twijfelen bloed te laten te prikken, morgen 6 dagen overtijd. Wat is het lastig dat wachten en frustrerend. Succes met wachten jullie ook! Ik duim op allemaal positief nieuws.
 
@Adrienne Anthony en wat was de uitslag van de bloedtest? Ik heb de vorige keer ook met ovulatietesten gewerkt maar was geen succes. Nu laat ik die maar liggen en doen we het als we zin hebben. We zien wel wat er van komt en wat m'n cyclus nu is.
 
Terug
Bovenaan