wel of niet?

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een test gedaan, die helaas negatief uitpakte.
Ben vandaag precies een week overtijd.
Wel was ik vorige keer na 34 dagen ongesteld geworden.
Op het pakje staat dat ik over drie dagen weer een test kan doen.
Zijn er meer meiden met een negatief resultaat na een week overtijd te zijn geweest?
Best wel balen, dus ik kijk uit naar jullie reactie

liefs
Stiertje

Hoi stiertje,

Vervelend joh! Ik voel me sinds ik gestopt ben met de pil (zo'n 9 weken geleden) vrij slecht: ik heb bijna de hele dag door buikpijn en ben ook elke dag wel een paar keer misselijk. Helaas blijkt er bij mij telkens niks aan de hand te zijn. Wel ben je dan de hele dag alert op veranderingen en hoe je je voelt, vermoeiend he? Ik hoop voor jou dat je gewoon langzaam HCG aanmaakt en dat het bij jou dus lang duurt voordat een test positief uitpakt. Misschien moet je anders nog even door de huisarts een bloedtest laten doen of heel onnozel vragen hoe dit nou kan ;-)
Sterkte, Kiki

Hoi Kiki,

Bedankt voor je luisterend oor.
Ik ben ook heel gespitst op mijn lichaam:wat voel ik nu, enz.
Op dit moment denk ik dat het zin heeft omm later in de week nog een test te doen.

Groetjes Stiertje

Hoi stiertje
Ja ik had na 2 mnden te zijn gestopt met de pil, volgens mn dokter komt het omdat je zo graag een kind wil dat je lichaam erop reageert en antistoffen aanmaakt ofzo waardoor t je eitje wegstoot.Vandaar dat iedereen waarschijnlijk zegt je moet er niet teveel aan denken maarja das makkelijker dan gedaan, na deze x overtijd zijn geweest heb ik er geen last meer van gehad, dus nie getreurd flink schelden (in je eige) schop tege je kussen aan en denk zoals vele dat irri zinnetje..(volgende maand beter)
Groetjes Jacqueline2

Hoi Stiertje

Ik ken het......zucht..... k ben nu meer dan 2 weken overtijd. Heb na 1 week getest maar die was negatief. Heb toen huisarts gebeld en die zei dat ik moest afwachten en een week later nog eens moest testen. Dat heb ik gedaan en deze test was weer negatief. Ik ben al een jaar gestopt met de pil en heb steeds een regelmatige cyclus gehad. Vandaag ga ik de huisarts weer bellen. Ik weet het ook niet meer..... Ik heb wel nu al heel vaak gehoord dat mensen toch zwanger waren ook na een aantal negatieve testen. Een meisje dat ik ken had 2 negatieve testen en na 19 dagen overtijd deed ze weer een test en die was toen positief..... Ik blijf hopen.....ook voor jou!!!

Groetjes marsje

Hoi Jaqueline2 en Marsje,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik ben teleurgesteld in mijn lichaam.
Vanmorgen voelde ik iets en rende als een gek naar de wc.
Weer niet raak en nog flink ongesteld ook. Ik weet dat ik er veel aan denk, maar ik ben van mezelf al een denker.
Misschien kan ik beter een tijdje van dit forum afgaan,.
Het is zo moeilijk om er niet aan te denken.
En zoiets als om de dag sex is ook niet spontaan met alleen dat als doel zeg maar, begrijpen jullie dat?
Bovendien heeft mijn man ploegendiensten, ook niet echt bevordelijk.
Hoe dan ook, ik blijf hopen op een wonder.

Liefs Stiertje

Terug
Bovenaan