wel of niet?

Zal ik zwanger zijn? Ik ben twee maanden geleden gestopt met de pil en heb daardoor nog een onregelmatige cyclus. Ik weet dus niet precies wanneer mijn nod is. Ik ben de laatste tijd wel vermoeider dan voorheen en heb ook vlagen van misselijkheid en honger. Ik heb de laatste dagen ook het gevoel dat ik ongi moet worden en op het wc papier blijft dan ook wel een beetje bloed achter maar echt veel is het niet. Normaal gesproken ben ik altijd goed ongi. Moet ik nog wachten met testen of niet?

Hoi,

Als ik jou was zou ik nog heel even wachten, totdat je zeker weet dat je lang genoeg hebt gewacht. Het is gewoon een teleurstelling als je te vroeg zou testen. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Liefs,
Pat

hoi als ik jou was zal ik ook even afwachtem want je lichaam kan je bijhoorlijk in de maling nemen ik weet wat het is als hij negatief uitslaat ik heb echt in een depressie gezeten hoop voor jou natuurlijk dat hij positief is gr manuela

hoi -x- ik ben nu ook 2 maanden van de pil . zo'n 2 weken geleden verloor ik oud bloed. de laatste paar dagen heb ik ook vlagen van misselijkheid en honger gehad, moeheid en hoofdpijn. vandaag heb ik rugpijn en een beetje buikpijn net of ik ongi moet worden de rugpijn is echt heel erg maar nog steeds geen rode duiveltjes,dit heb ik ook nog nooit zo gevoeld.hou je me op de hoogte van jou ontwikkelingen. groetjes lady

Bedankt voor jullie reactie, misschien moet ik er nog even bij vermelden dat de eerste dag van mijn laatste menstruatie 21 maart was, dat is inmiddels dus 35 dagen geleden. Ook heb ik de laatste maand erg last gehad van duizeligheid. Bedankt voor jullie raad en ik probeer het nog even vol te houden om geen test te doen, maar dit is wel moeilijk hoor. Lady, ik hou je op de hoogte, jij mij ook?

Terug
Bovenaan