Wel of niet?

Goeiemorgen allemaal,

Wat is dit frustrerend. Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd en ik heb inmiddels 3 testen (veel he?) gedaan. De predictor was negatief maar bij de Clearblue (2x) zie ik een heel licht streepje (echt heel licht) Ik heb gevoelige borsten en ik vloei een heel klein beetje (beetje gelig) maar verder niet echt iets dat er op wijst dat ik zwanger ben. Wie heeft net zulke ervaringen met Clearblue en Predictor?

Voor de meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD!!!! en voor diegene die nog hard aan het klussen zijn: SUCCES!

Hoi,

Ja toevallig had ik deze ervaring vorige week.
Bij mij was de predictor ook negatief. Had eerst CB gedaan en had ook een heel licht streepje.
Een paar dagen later was de apothekers test echter wel positief, ik had echt een supervette streep.
Wanneer heb je de testen gedaan?
MIsschien morgen of zo er nog een aan wagen?
Is je temperatuur ook hoog?

Sterkte....

Hoi Nina,

Bedankt voor je reactie! Ik heb zaterdag de eerste gedaan (licht streepje), zondag de predictor (negatief) en gisteren de 2e CB (heel, heel licht streepje). Klopt het dat je geen rekening moet houden met wat er na de tien minuten op de CB staat? Vanmorgen was er bij de CB van gisteravond namelijk wel duidelijk een kruis zichtbaar....
Jij in iedergeval gefeliciteerd Nina!

Hoi,

Het klopt idd dat de test na tien min niet meer betrouwbaar is.
Maar licht positief is ook positief hoor :)
Dus volgens mij mogen we jou feliciteren!!

groetjes

Ik heb steeds de clearblue test gedaan, de digitale en de gewone, met die digitale (= wel duurder) is er echt geen twijfel!!! Verder lees ik overal dat als er ook maar het minste streepje staat, dat het echt zo is...dus zwanger!!! Maar je bent nog in het begin, dus heb je wellicht nog weinig hormonen in je urine..Succes

Niets dat erop wijst dat je zwanger bent??? Je bent vier dagen overtijd en je hebt een licht positieve test!!! Volgens mij wijst alles erop dat je zwanger bent. Gefeliciteerd meid, stop met piekeren en ga maar lekker genieten hoor!
Liefs, el.

hoi
kun je me misschien vertellen welke test wel betrouwbaar zijn? sommige hebben het erover dat je met bv predictor geen resultaat hebt en met clear blue wel?? ik haal meestal DA of apotheekers merk.

Super bedankt voor jullie reacties, ik begin een heel klein beetje een lach op m'n gezicht te krijgen.....
Als ik het zeker weet laat ik nog wat van me horen!!!!

Vraag van Natje: welke zijn betrouwbaar, ik durf het niet te zeggen maar het lijkt er idd op dat CB eerder iets aangeeft

Daan

Terug
Bovenaan