wel of....niet

Hallo allemaal,
Vraagje: hebben jullie ook weleens dat er de volgende ochtend nog sperma eruit loopt? Is dit normaal.....er blijft toch wel genoeg zitten voor een bevruchting.........?
 
Hoi Kim,
Ja hoor, het is normaal. Als ik de avond ervoor heb gevreen en niet meer naar de wc ben geweest heb ik dit ook vaak. Er blijf zeker nog voldoende binnen, er is tenslotte maar 1 zaadje nodig. Het heeft zelfs de hele nacht de tijd gehad om te zwemmen en al loopt het er meteen na het vrijen uit blijft er nog voldoende zitten.
Nou meid, ik hoop voor je dat er bij jou een is blijven zitten!!!

Liefs, Ank
 
het is niet alleen sperma wat er uit loopt. vaak is het ook nog vocht van jezelf of eventueel glijmiddel. Dat duurt namelijk wat langer om je lichaam te verlaten. En een actief zaadje dat vindt de weg wel hoor!!! Die is al binnen als de rest weer nar buiten gaat!!!

Succes
 
ik merk wel dat het er meer uitloopt op de dagen dat ik niet vruchtbaar ben (ja dan vrijen we ook).
in de dagen dat ik vruchtbaar ben, lijkt het wel of alles is opgeslurpt (he jakkes)....
leuke vragen en antwoorden zo, ik moest wel lachen dat ik dit opschreef, maar het is wel zoals het gebeurd...
groetjes
 
hoi hoi ik heb dat ook wel eens maar dan is het met slapen er uit gelopen.wat ik meestal doe is 5 min met de benen omhoog,maar 1 druppel is al voldoende,er zwemt genoeg naar binnen toe gr manuela
 
Terug
Bovenaan