wel of niet??

A

Anoniem

Guest
ben ik nou wel of niet zwanger??
ik durf geen test te kopen want ik ben bang dat ik niet zwanger ben.
ik ben wel misselijk en moe maar verder merk ik niets aan mij(geen pijnlijke tepels).
ik slik gewoon de pil nog.
wel heb ik een vervelende pijn aan mijn vagina een beetje prikkend.
wat moet ik doen???
ik hoop dat ik hier mijn verhalen kwijt kan?
alvast bedankt patricia

Hoi Patricia,

Natuurlijk kan je hier je verhaal kwijt. Maar ik heb wel een vraagje. Waarom denk je dat je zwanger bent? Ik vraag dit omdat je ook verteld dat je nog de pil slikt? Je zult vast een reden hebben om te denken dat je misschien zwanger bent. In dat geval zou ik als ik jou was zo en zo onmiddelijk met de pil stoppen (ik maak uit je verhaal op dat je die gewoon nog door slikt?).
Tja en die test zou ik toch maar doen want dan heb je wat meer duidelijkheid. Of je moet wachten totdat je ongesteld moet worden en dan willen testen. Ik weet niet of dat nog lang duurt?
Ik weet niet of je de pil een paar keer hebt door geslikt zonder stop week want ook daar kan je klachten van krijgen. Heb deze zelf ook wel eens gehad toen ik nog aan de pil was en doorslikte.

Het is al met al een heel verhaal geworden zo maar ik hoop dat je er wat mee kan!
Succes en sterkte.

gr Sophia

hoi hoi

ik denk het niet maar om het toch zeker te weten kan je toch beter een test doen.
heb je er vaker last van terwijl je de pil slikt.
meid doe het even rustig en wacht je periode af.
sterkte
gr hartje

Terug
Bovenaan