wel of niet

A

Anoniem

Guest
sinds 1 maand ben ik gestopt met de pil omdat we graag zwanger willen worden, nou heb ik sinds een aantal dagen last van mijn tepels niet van mijn borsten maar echt pijnlijke tepels, ook voel ik het in mijn onderbuik lichte krampjes en als ik buik dan krijg ik lichte steken ik voel dus constant mijn onderbuik. Is dit normaal betekend dit dat ik zwanger ben of komt het doordat ik met de pil getsopt ben. wie o wie kan mijn helpen

Hoi lilly,

Ik las je verhaal en dacht dat heb ik ook. Ik ben net als jij sinds 1 maand gestopt met de pil. Natuurlijk druk aan het klussen geweest tijdens de eisprong, en sinds een tijdje voel in constant mijn onderbuik. Ik moet af en toe zelfs mijn broek loshebben. Ben benieuwd wat voor reacties je krijgt. Wanneer is je NOD. Mijne 26 september. Hou je me op de hoogte? wat zou het leuk zijn als het in 1x raak was he? ik reken toch maar nergens op.

Groetjes Marianne

Hoi,

Ik ben pas in ronde 2, maar ik had dat ook, en niet te zuiinig ook. Waarschijnlijk gewoon pilnaweeen, misschien komt je ongie er gewoon aan, mijnne kwam de eerste keer al 23 dagen!
nu de tweede ronde heb ik al veel minde last van mijn tepels, gelukkig.
suc6 Gabrielle.

ben blij dat ik niet de enige ben, inderdaadt marianne ik hoop ook dat het in 1x raak is maar ik weet het niet mijn ongi-dag isn als het goed is 28 sept, hopelijk blijft hij weg maar je weet het niet . en wij waren ook druk aan het klussen rond mijn eisprong Marianne, we moeten maar gaan duimen voor ons, groetjes lilly

Hoi meiden, ik had dat ook (pijnlijke tepels, steekjes en raar gevoel in buik e.d.) de eerste maand maar toch na 36 dagen ongi geworden. Nu dus in ronde 2. Het hoeft dus niets te betekenen.. heb al van veel meiden gehoord die deze symptomen hadden na het stoppen met de pil. Gewoon even je nod afwachten (al weet je natuurlijk nog niet wanneer die is omdat je cyclus nog niet bekend is).. Succes!!

Groetjes, Aurora
http://aurora.web-log.nl

Lilly.....Lill...

Dat lijkt veel op elkaar!!!
En hebben we ook nog dezelfde vraag...

Hoe klein kan de wereld zijn?

Liefs Lill

Hoi!

Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik het ook, maar alleen in de laatste twee weken van mijn cyclus (zeg maar vanaf mijn eisprong). Ik denk dat de pil alle kwaaltjes/ pijntjes aardig onderdrukt en dat je nu zonder de pil er veel meer van merkt.....
Groetjes,Es

Hallo daar,

Ik had dus ook precies hetzelde als jij.
Ik zit nu in ronde 2 en mijn ongi kwam na 31 dagen. Maar ik had een week voor mijn ongi ongelofelijk pin onderin mijn rug en steken in mijn buik. Ook mijn tepels, dus niet mijn hele borst deden onwijs pijn.
Maar helaas toch ongi geworden.
Sterkte ermee.

Yvette

Terug
Bovenaan