wel of niet

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik had woensdag ongi moeten worden en heb nog niets. Heb ook een test gedaan en jammer genoeg negatief. Ik had gehoopt dat ik met kerst een super leuke verassing had gehad maar dat valt dus erg tegen. Ik ben nog maar twee maanden met de pil gestopt dus het is misschien ook nog wel vroeg.
wel heb ik last van vaak plassen en een raar vaag gevoel in mijn buik (geen buikkrampen) En mijn borsten zijn wat gevoelig. wie kan hier over mee praten?
Ik wens iedereen een fijne kerst en heel veel geluk.

Groetjes anoniempje

dat heb ik ook gehad..inderdaad gewoon weer testen.
was ook binnen 2 maanden zwanger en deze keer zelfs binnen 2 weken. als je zo snel de test doet, dan heb je gewoon nog niet genoeg zwangerschap hormonen en zal de volgende test zeker wel positief zijn. succes!

Hallo meiden, ben nieuw hier en hoop hier ervaring op te doen en uit te wisselen.
Ben sinds 3 maand met de pil gestopt en nog niet zwanger en daar baal ik van.
Vanzelfsprekend ben ik niet de enige en ben daarom ook blij dat ik hier mijn mening kan geven over hoe ik me voel. Want het mag natuurlijk nog niet verteld worden, ons geheimpje. Mijn vriend zegt dat ik er te veel met bezig ben, maar hoe kun je er nu niet mee bezig zijn als je iets heel graag wilt! Sinds ik met de pil gestopt ben begint mijn ongi steeds een dag later en dat vindt ik raar wie heeft dit ook?

Iedereen heel veel succes, Jessica

Terug
Bovenaan