Wel of niet??!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Afgelopen dinsdag was mijn NOD maar er is nog steeds niks te bekennen. Omdat ik te nieuwsgierig was hebben we woensdag al een test gedaan maar die was negatief. Vandaag nog steeds niks te bekennen (terwijl als we sexen dan wordt ik het sneller) ik denk dan bel ik eens naar de huisarts krijg ik van de assistente te horen dat ik maar moet wachten op mijn volgende NOD over 3 weken.
Je begrijpt het vast wel dat was niet het antwoordt waar ik op gehoopt had, ben dus ook al de hele dag huilerig!
Herkent iemand dit??

Dikke kussen voor iedereen

Nou lekker tactisch van de assistente, als ik jou was zou ik blijven testen, ik zou ook niet kunnen wachten zeg!
heel veel succes en ik hoop voor je dat de test positief word!

ik herken me zelf hier in ik maak nu het zelfde door. ik moest vorige week donderdag 5-1-05 ongi worden en tot op heden geen spoortje te bekkennen ik heb alleen op de dag zelf 1 bruine veeg gehad. ben nu 2 testen verder en die wijzen steeds op negatief. Ik gebruikte clear-bleu en daar hoor ik geen goede berichten over en ik ga vanmiddag een nieue test halen ik hoor goede berichten over het eigenmerk van kruidvat, misschien ook iets voor jou. zullen we voor elkaar duimen dat het misschien toch raak is.

gr lilly

ik heb trouwens geen zwangerschapsverschijnselen alleen zegt mijn vriend dat mijn borsten wel voller zijn. heb jij wel verschijnselen??

gr lilly

Tlijkt me ook wel een goed idee om nog een keertje te testen thuis. Als het weer neg is en je nog steeds vermoedt dat je zwanger zou kunnen zijn toch maar eens naar de dokter hoor en er toch maar op aandringen, voor hem is dat toch niet ook zo'n moeite? Het is zijn job hee! En al dat gestress is toch ook nergens goed voor? Laat je gewoon niet afwimpelen door de assistente, zeg dat je er op staat en dat je zekerheid nodig hebt...

Ik begrij precies wat je bedoeld. Je wilt graag zwanger zijn. Wij hoopten ook dat het raak was. Niet ongesteld geworden, maar ook een negatieve test. Helaas gisteren ongesteld geworden. MIjn eerste zwangerscap wel een positieve test, maar een "leeg"ei. Dat had eigenlijk vanzelf weg moeten gaan. Enige verschijnsel: Niet ongi worden of pas na een aantal dage over tijd. Na curretage weer opnieuw begonnen. Waarschijnlijk dit keer weer hetzelfde, alleen heeft mijn lijf het nu wel zelf opgelost. Op naar de volgende poging. Hoop voor jullie dat het wel raak blijkt te zijn!

Allemaal veel succes en sterkte met wachten.
Ik heb trouwens goede ervaringen met PREDICTOR.
succes liefs niempie

tuurlijk snap ik ook wat je voel,wat een meut zeg om je zo af te wimpelen heb ze geen gevoel.of ze heb zeker zelf geen kindere of een kinderwens.het is zeker weer zo,n ijskouwe die geen vent of vriendje heb.nou ik zou in het weekend nog maar eens een test doen.het is voor jou gevoel misschien wel beter. een kruitvat test is best wel ok hoor.nou meis ik wens je heel veel suc6.we gaan duimen voor je hoor.dikke knuffels van pepe(mercedes)

Terug
Bovenaan