Wel of niet?

A

Anoniem

Guest
Het is echt meesterlijk spannend allemaal. Ik ben 26 jaar en  mijn vriend is 2 jaar jonger, maar we willen allebei echt heel graag.

Ik ben al 14 maanden niet meer aan de pil, we waren toen gestopt omdat ik het maar bende vind, al die hormonen. Maar nu zijn we dan toch echt gestopt met de condooms. Ik had nog niet zo heel veel gelezen op internet, en zoek me nu suf. Zit eigenlijk te wachten tot ik ongesteld wordt. Vorige maand de 15de april geworden en nu nog niets. Dus ook ik ga me vanalles in mijn hoofd halen. Heb ongeloofelijke gevoelige borsten (met name tepels) en beetje buikkrampjes. Maar ja, dat kan dus ook betekenen dat ik gewoon mijn maandelijkse ellende ga krijgen.

We hebben afgesproken, dat als ik het woensdag nog niet ben, we een test gaan halen. Heb alleen nog een vraag; heb gelezen dat je gemiddelde cyclus 28 tot 35 dagen duurt. Wanneer moet je je nou zorgen gaan maken over het feit of je wel of geen eiersprong hebt?

Dit was overigens onze eerste poging. Denk echt aan niets anders mee...pfff, razend benieuwd!

Groetjes
Miepje

He Miepje,

welkom hier op het forum. Spannend allemaal he!! Ga voor je duimen dat het raak is. Zou best kunnen gezien je klachten. (Maar ja, soms voel je van alles en is er niks, zeg maar)

Dat van die eisprong weet ik niet eerlijk gezegd, maar ander dames van dit forum vast wel!

Groetjes,
Mienetje

Hallo Miepje,

Welkom op het forum. Ik hoop dat je er net zoveel steun aan zult hebben als ik en vele anderen. Het is gewoon een plek waar je anoniem kunt praten met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Want meer mensen weten meer als 1.

Je zorgen maken of je een ei-sprong hebt of niet is veel te vroeg. Ik behoor bij de grote groep die niet voelt of je een ei-sprong hebt. Zijn hier een aantal mensen die je wel wat kunnen vertellen over temperaturen. Als je je cyclus in kaart wilt brengen. Daaraan kun je ook zien wanneer je je eisprong hebt. Op www.babybrabbel.nl is er zelfs een schema voor om in te kunnen vullen zodat je inzicht krijgt (met de bijbehoordende uitleg natuurlijk).

Succes
Nathalie

Terug
Bovenaan