Wel of niet

<p>Hallo dames!</p><p>Op 30 september heb ik een curretage ondergaan. Hartje gestopt met 12.5 weken. Maar nu komt het. Hoelang blijft hcg in je lichaam?</p><p>1 november verloor ik bruine afscheiding. Dus deed een test, die kwam dus licht positief uit. Maar paae uur later rood bloedverlies en heeft +- 4dagen geduurd. Nu 16 november weer een lichte positive test.. zit er gewoon nog hcg in mijn lichaam? De reden dat ik test is omdat ik zwaar emotioneel ben en ineens een afkeer tegen knoflookpoeder heb haha </p>

Ik weet dat het bij curretage langer kan duren alvorens de hcg uit je lichaam is omdat dit nu eenmaal niet de natuurlijke manier is. 
Echter dit is volgens mij wel heel erg lang dus ik vermoed dat dit wel eens een positieve test kan zijn. Helaas is er maar 1 manier om erachter te komen. Afwachten......IK zou over een paar dagen weer testen, dan moet de test donkerder worden. 
Je hebt tussendoor geen menstruatie gehad en wel gemeenschap begrijp ik? 
Succes!!! 

Ja ik heb(denk ik) wel een menatruatie gehad. Die duurde +- 4 dagen veel minder lang dan normaal. Ik heb dus voor het bloedverlies getest en vanochtend weer en zit geen verschil in de kleur van het streepje, weer heeel licht positief, je moet wel goed kijken. 

Hoi Kimmy,
heb je na de curretage nog een controle gehad in het ziekenhuis? Ik had zelf na 6 weken nog steeds hcg in mijn lichaam en toen bleek dat er nog restweefsel aanwezig was. Vandaar dat de hcg ook niet voldoende daalde.
heb je na de curretage al wel weer een negatieve zwangerschapstest gehad?
het kan natuurlijk ook dat je zwanger bent hoor, maar wilde je dit toch meegeven om misschien te laten controleren. 

Ja ik heb 3 weken erna een controle gehad, het zag er schoon uit en ze dag dat er weer een eicel aan het rijpen was. Ik zou dan met 2a 3 weken weer ingesteld worden. En precies 2 weken erna kreeg ik inderdaad bloedverlies. 

Terug
Bovenaan