wel of niet

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gek word ik van mezelf! Ik ben altijd erg onregelmatig. Nu sinds jan ineens netjes om de 4   weken. Echt nog nooit zo geweest.
Moest dus eigenlijk met pasen weer ongesteld worden als je van de 4 weken uitgaat.
Nu 5 testen verder weet ik het helemaal niet meer.
De eerste 3 testen deden niets. Gistereen weer een test gedaan en jawel een licht streepje!! Mijn vriendin kwam 's middags en die had een predictor test meegenomen, ik doe altijd de eigen merk testen.
De predictor test deed niets en vanochtend weer eentje van eigen merk en die liet wederom een streepje zien.
Argh......wat een onzekerheid!! Ik denk toch maar weer een week wachten en dan weer een test doen ofzo. Gek word ik ervan!!
Ben hartstikke moe, krijg een aantal broeken niet meer goed dicht, dus je zou zeggen.......maar ja die testen he!
Ttrouwens het zou de 4e zijn bij ons. vandaar misschien dat ik al ga groeien.

Hoi Betje

Nou dat is vervelend en vreemd dat die testen van elkaar afwijken. Als ik jou was liet ik me even testen bij de ha of eventueel bloedprikken. Je broeken kunnen ook strak zitten omdat je nog niet ongi bent je houdt namelijk heel veel vocht vast voor die tijd. Ben nu gisteren ongi geworden en de broeken zitten nog steeds strak. Na de ongi word het wel weer normaal. Ha kan je uitslag geven, dan ben je ook van je onzekerheid af. Succes en ik hoop op goed nieuws.

Groet Sharine

Hoi Bethje,

Misschien kun je anders een digitale test van Clear Blue doen.
Dan hoef je niet te twijfelen: ZWANGER of NIET ZWANGER.
Duidelijker kan niet.

Ik duim voor je dat je toch zwanger bent!

Liefs Sanneke

Dat is wel een goed idee. Die werken goed?
Nog nooit gebruikt.
Schreeuwend duur zeker? Maar goed je moet er wat voor over hebben. Vind dit erg verwarrend hoor. Als ik nu niet die predictor had gedaan had ik gewoon gedacht dat ik zwanger was.
Pfff.

Hoi Bethje,

Ze worden per 2 verkocht, en zijn niet veel duurder dan dat je 2 losse testen koopt van het Kruidvatmerk. Ik heb ze bij allebei mijn zwangerschappen gebruikt, en vond ze fijn.

Ik zal er voor gaan. Wie weet duurt het wel heel lang voordat het raak is.

Dit was een reactie op de verkeerde... sorry.
De digitale testen van CB zijn er ook per 3 verpakt en kost 20 euro geloof ik. In verhouding niet zo duur dus. Wel makkelijk.

Ik ga er morgen 1 kopen, ben benieuwd!
Ga er nu stiekem al een beetje vanuit dat het zo is.
Je gaat je ook vanalles indenken. Als ik nu moe ben denk ik gelijk zie je wel.
Wil dus nu wel die zekerheid en anders gaan we er wel weer tegenaan.
Bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan