Wel of niet?

A

Anoniem

Guest

Hoi Hoi

Ik ben Chantal 23 jaar mama van Zoë net 1 jaar geworden, en we zijn ook al een paar maandjes bezig voor een 2de.. mijn cyclus is ongeveer 32 a 33 dagen.. ik zit nu op dag 36 en er is nog niets en ook helemaal geen gevoel van dat de rode duiveltjes eraan zitten te komen ofzo

Maar goed bij mn eerste zwangerschap deed ik 3 thuis testen en allemaal negatief, maar was toch echt wel overtijd.. dus op een gegeven moment maar naar de huisarts daar een test gedaan en ja hoor positief!! ik deed daarna mee aan moeders voor moeders en die komen dan ook nog een test doen, dat duurde heel lang voor er een streepje kwam en die bleef ook heel licht van kleur...

Nu ik dus vandaag op dag 36 zit en gister een thuistest heb gedaan waar een heeeeeell licht streepje kwam, bijna niet te zien, maar toch zag iedereen m.. is het dan wel of niet?

Grtjs Chantal!

He Chantal,

Een streep is en streep, ook al is het maar heel licht. GEFELICITEERD meid!!!
Als je volgende week nog een test doet is ie waarschijnlijk een stuk duidelijker, maar als er geen HCG in je boed zit krijg je ook geen licht streepje, dus je bent lekker zwanger. Geniet ervan!

groetjes,Dion

Hoi

Bedankt voor je reactie, maar het maakt dus niet uit of de streep echt heeeeeel licht is. licht rose een beetje.. ook al zie je m bijna niet.. je moet wel goed kijken.. durf nog niet te juichen hoe graag ik dit ook zou willen..

Als die negatief zou zijn zag je dan ook echt helemaal niets.. zelfs niet waar het positieve streepje moet komen? sorry ben beetje onzeker haha

Grtjs Chantal

Terug
Bovenaan