wel of niet

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb een vraagje ik ben nu bezig met de eerste ronde voor een eerste kindje maar juist toen ik niet bezig was met zwanger raken was ik heel emotioneel en kon ik snel om dingen huilen maar nu juist niet ik kan juist nergens om huilen en me stemming wisselt ook helemaal niet terwijl voordat ik bezig was toen had ik dat wel heeft een van jullie dat ook wel is gehad?? groetjes daphne

Hoi Daphne,

Slikte je eerst de pil?
Als je daar mee gestopt bent kan het ook zijn dat je lichaam aan het "ontpillen"is.
Heb ik ook gehad. Net of mijn lichaam en hormonen nu weer op eigen krachten draaien en klaar aan het maken is voor een zwangerschap.
Succes er mee!

Groetjes Bianca

hoi,

nee ik slik al een paar maanden de pil niet meer dus ja daarom vind ik het ook zo vaag groetjes daphne

Hai,
Misschien komt je lichaam juist dan nu in balans.
En maakt het zich klaar voor een zwangerschap?
Groetjes Bianca

ja ik hoop het wel ik ben wel meer moe de laatste tijd en ik had de 2 afgelopen nachten dat ik nodig moest plassen 's nachts nou dat heb ik echt niet ik plas altijd 's avonds voor het slapen gaan en dan 's ochtends maar het is dan niet dat ik super nodig moet nou de afgelopen nachten wel last van me borsten heb ik ook maar dat heb ik altijd al gehad ook onder de pil maar heb jij al kinderen? groetjes daphne

Nee, ik heb nog geen kinderen.
Ik heb 4 jaar de mirena spiraal gehad en die heb ik 17 april weg laten halen.
Daarna ben ik ongesteld geworden. En daarna nog een keer na 28 dagen dus wel mooi op tijd. (of eigenlijk dus niet). We zijn nu dus met ronde 3 bezig.
Heb jij al kinderen?

nee ik heb ook nog geen kind ik ben al een paar maanden gestopt maar we zijn pas egt afgelopen maand begonnen met ovulatietesten dus ja ik hoop dat het zo mag zijn heb jij al gekke gevoelens ofzo? groetjes daphne

Vorige keer had ik echt het idee dat het raak was.
Ik was dood moe, kon wel eten als een bouwvakker en mn bortsten waren heel gevoelig.
Maar toen werd ik toch ongesteld. Nu moet ik dus weer wachten. Ik heb 21 juni mijn NOD. Verder voel ik me wel heel goed. Ik let wel al op met wat ik eet. Dus geen rood vlees, franse kaas en geen alcohol. En jij? Hoe voel jij je verder?

Terug
Bovenaan