Wel of niet?

<p>Hoi Allemaal!</p><p>Ik zit misschien verkeerd hier, maar wist even niet zo goed waar ik deze vraag kon plaatsen. </p><p>7 mei was de eerste dag van m'n laatste menstruatie. Mijn cyclus varieert van 23 tot 25 dagen. Ik ben op woensdag 20 mei weer begonnen met de pil na een heeeele lange tijd omdat ik veel last heb van mn eisprong en menstruatie en m'n hormonen. Maar, nu hebben mijn vriend en ik op 21 mei sex met elkaar gehad en begon ik mij toch af te vragen of dat wel helemaal veilig was. </p><p>Heb 't uiteraard wel even uitgerekend en in principe zou het goed moeten gaan omdat m'n eisprong een aantal dagen eerder zou zijn geweest, maar ik vroeg mij af of de pil er nog van invloed op zou kunnen zijn?</p><p>Had gisteravond en vanavond van die vlagen van misselijkheid... </p><p>Nougoed, misschien heeft iemand zoiets ook weleens gehad. </p><p>Ik ga wel een testje doen hoor voor de zekerheid, maar ben gewoon even benieuwd. :) </p><p>Enne, als het wel positief is, is het welkom :) </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Als je zeker weet dat je eisprong een aantal dagen eerder was, is de kans erg klein dat je zwanger bent. Starten met de pil zorgt niet ineens voor een extra eisprong ofzo ? 

[quote quote=10325388]Pil is pas beschermd als je hem 7 dagen slik[/quote]

Ligt er aan wanneer je begint toch? Als je eerste dag van je menstruatie begint dan meteen volgens mij, anders pas na een week ja. 

Ja, zeker spannend! Inderdaad niet helemaal gepland, maar als het zo zou zijn, zijn we er blij mee. Mijn zoon zeurt al jaren om een broertje of zusje... ?
Ik weet dus niet zeker of m'n eisprong een paar dagen eerder was. Volgens m'n berekening wel, maar m'n lichaam doet de laatste tijd, hormonaal gezien, soms een beetje vreemd wat dat betreft. Vandaar ook weer aan de pil. Misschien de leeftijd? Ben over een paar maanden 40. ??
Morgen ben ik pas weer een week aan de pil dus die is zeker nog niet safe, maar dacht wellicht heeft het wel invloed op je eisprong. 
Straks toch maar alvast een testje in huis halen ?

[quote quote=10325258]Spannend! Wanneer ga je een testje doen? Maar niet helemaal gepland dus het zo blijkt te zijn?[/quote]
Ik heb net een testje gehaald.... En ook gelijk gedaan met in m'n achterhoofd dat het veeeeel te vroeg is om te testen.. Blijkt ie dik positief te zijn. Het is bizar. Weet even niet hoe ik een foto kan toevoegen... ?

Terug
Bovenaan