<p>Hoi Allemaal!</p><p>Ik zit misschien verkeerd hier, maar wist even niet zo goed waar ik deze vraag kon plaatsen. </p><p>7 mei was de eerste dag van m'n laatste menstruatie. Mijn cyclus varieert van 23 tot 25 dagen. Ik ben op woensdag 20 mei weer begonnen met de pil na een heeeele lange tijd omdat ik veel last heb van mn eisprong en menstruatie en m'n hormonen. Maar, nu hebben mijn vriend en ik op 21 mei sex met elkaar gehad en begon ik mij toch af te vragen of dat wel helemaal veilig was. </p><p>Heb 't uiteraard wel even uitgerekend en in principe zou het goed moeten gaan omdat m'n eisprong een aantal dagen eerder zou zijn geweest, maar ik vroeg mij af of de pil er nog van invloed op zou kunnen zijn?</p><p>Had gisteravond en vanavond van die vlagen van misselijkheid... </p><p>Nougoed, misschien heeft iemand zoiets ook weleens gehad. </p><p>Ik ga wel een testje doen hoor voor de zekerheid, maar ben gewoon even benieuwd. </p><p>Enne, als het wel positief is, is het welkom </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>