wel of niet

A

Anoniem

Guest

Vanochtend weer getest. Zit nu op dag 31 dus dacht dat moet kunnen. Gestest met Mad Care(goedkopere van internet). Nu zagen we een hele dunnen vage streep, maar we weten nou niet of het de streep is die er al staat of een nieuwe!!!! Dus zou hij een voorgedrukte hebben????? Later (na 15 minuten) zag je m niet meer.

Pppffffff wil nu toch wel erg graag weten of de streep ook streep was!!!!! We gaan vanmiddag een nieuwe van Clear Bleu kopen en dan morgenochtend weer testen. Ooohhh hoop zo dat er dan idd weer een plus staat!!!!

haha ben er wel heel erg mee bezig he geloof ik. Succes allemaal

kus Linda

Hoi Linda,

Spannend! Zal voor je duimen dat 't raak is.
Als je toch een test gaat kopen is de Kruidvat test ook nog een idee; volgens mij is dit een van de meest gevoelige die je zo in de winkel kunt kopen.
Het is maar een tip.......laat je morgen even weten hoe de test was?

Groetjes, Cath

Nog beter: de digitale test van clear blue! Heb je geen vage plusjes of strepen: gewoon zwanger of niet zwanger! Hoe vaak ik dat al niet heb aangeraden aan vele meiden die zo onzeker waren of ze nu wel of niet zwanger waren!

hey stonder 2 strepen in die test zo ja dan ben je wel zwanger denk ik want ik had dat ook en bij mij was hij ook heel licht van kleur en toen keek ik later nog een keertje en toe was het streepje die aan geeft dat je zwanger bent weg heel raar en toen heb ik de ha gebelt en die zij dat kan komen door je hcg hormoon dat ik niet genoeg ik mijn water had zitten maar ja hopen dat je wel zwanger bent groetjes ramona

Ja ik heb in middels weer gestest. Zondagochtend met CB digitaal. Helaas NIET ZWANGER.  Had toch wel een beetje hoop gekregen. Ben nog steeds niet ongi dus alles kan nog. Maar ga er inmiddels niet meer vanuit.

Gr Linda

He linda,

Ik heb ook getest met matcare en mijn streepje was zo licht dat je hem bijna niet zag.
Ik  had op internet wat speurwerk gedaan en daar stond dat matcare testen gevoeliger zijn als van clear blue. Dus mat-care kan je al 3 dagen ofz o voor je nod testen en clearblue op je nod. Dus het kan best zijn dat je wel zwanger bent.  En omdat je maar 1 dag later weer hebt getest   heb je nog niet zoveel extra hormonen aangemaakt.
Ik hoop het echt voor je dat het zo is.

Veel liefs Cares 30 weken zwanger

p.s hier is dat stukje:
Gevoeligheid van de testen
Zwangerschapstesten hebben een bepaalde gevoeligheid, welke ligt op extra gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Clearview) of standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue).
Het voordeel van een extra gevoelige test, is dat deze al heel vroeg kan worden uitgevoerd: al enkele dagen voor de gemiste menstruatie kan de zwangerschap worden aangetoond. Vooral als je al even bezig bent, wil je het zo snel mogelijk weten.
Het voordeel van een minder gevoelige test, is dat je op het moment dat deze test positief geeft, al een paar dagen verder bent (meestal 1 of 2 dagen overtijd) en de meest kwetsbare periode voorbij is. De kans dat de zwangerschap doorzet is dan wat groter.

Terug
Bovenaan