wel of niet??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

ik heb een vraagje ik zit te temperaturen en het is steeds 37,0 elke dag en vanochtend was die 37.2 dus is dit nou wel of niet mijn eisprong

groetjes daphne

lastig he?
Zelf heb ik een normale temp van 36,5 en gaat het bij de eisprong naar 36,8 en de dagen er na zelfs naar 37,0.
Ik zou dus morgen nog maar afwachten, misschien wordt het nog hoger?  
De verhoging kan erg minimaal zijn van 0,1 tot 0,6 graden hoger dan normaal, dus het kan wel je eisprong zijn. Door de eisprong komt er een hormoon vrij dat die verhoging veroorzaakt, misschien was het nog niet zo lang geleden gebeurt en het hormoon nog niet volledig in werking??
Vanavond dus nog maar flink klussen voor de zekerheid, en blijven tempen, dan wordt het naar verloop van tijd (een paar maanden) vanzelf duidelijk met welke regelmaat je eisprong komt (als je hopelijk een regelmaat hebt, anders wordt dat wat lastiger)
succes ermee!!
Groet, MOON

oh, trouwens, m 'n dokter zei dat je temp ook tijdelijk (een dag, of twee) o,1 of 0,2 hoger zijn als je lichaam een virusje aanvecht, maakt het er natuurlijk niet makkelijker op, sorry! groetjes...

als je temperatuur 3 dagen hoger is dan wat je gewend bent heb je je eisprong gehad, aldus fertilty friends.

Groetjes Haily

Terug
Bovenaan