A
Anoniem
Guest
Hallo Allemaal.
Ik ben nientje ik ben 26 jaar en woon in het midden des lands.
Ik ben al eerder op het forum geweest maar dat is erg lang geleden.
In 2001 ben ik gestopt met de pil en heb met mijn toenamlige prtner geprobeerd zwanhger te worden.
Na veel zelf klussen en 6 iui behandelingen en 2 ivf behandelingen is het niet gelukt en is mijn relatie stuk gegaan na een miskraam na de 2de ivf.
We zijn helemaal onderzocht maar niemand kon ons duidelijkheid geven over het hoe en waarom.Alleen was de kwaliteit van de zaadcellen van mijn ex heel wisselend.
Nu..Ik ben weer helemaal gelukkig met mijn nieuwe vriend.
Ik ga nooit meer aan de pil en we vrijen dus ook niet veilig.
Vandaag heb ik mijn NOD, ik voel een heleboel.
Vanaf zondag verlies ik wat bruinachtige afscheiding en 1 dag, gisteren was het niks.
Mijn borsten doen vreselijk zeer en vorige week was het zo dat mijn bh gewoon zeer deed en te klein leek.
Vanacht erge buikpijn en rugpijn, nu met vlagen.
Help. heeft iemand hier ervaring mee?Wat kan dat bruine zijn wat ik verlies zo af en toe?
Kan het innesteling zijn geweest of toch een slecht voorteken?
Ik voel me zo dat ik ongi ga worden maar het maakt me onrustig,
We zijn niet heel bewust aan het klussen maar het is an harte welkom, dat is een ding wat zeker is.
Ik heb al zoveel teleurstellingen meegemaakt en wil mezelf dat niet weer aan doen mar het is zooooo moeilijk allemaal.
Het kan best zijn dat ik over een uur of vanavond ongi wordt,mocht dat zo zijn dan sorry dat ik dit heb gezet.
liefs en heeeeeel veel succes allemaal!!!!
Ik ben nientje ik ben 26 jaar en woon in het midden des lands.
Ik ben al eerder op het forum geweest maar dat is erg lang geleden.
In 2001 ben ik gestopt met de pil en heb met mijn toenamlige prtner geprobeerd zwanhger te worden.
Na veel zelf klussen en 6 iui behandelingen en 2 ivf behandelingen is het niet gelukt en is mijn relatie stuk gegaan na een miskraam na de 2de ivf.
We zijn helemaal onderzocht maar niemand kon ons duidelijkheid geven over het hoe en waarom.Alleen was de kwaliteit van de zaadcellen van mijn ex heel wisselend.
Nu..Ik ben weer helemaal gelukkig met mijn nieuwe vriend.
Ik ga nooit meer aan de pil en we vrijen dus ook niet veilig.
Vandaag heb ik mijn NOD, ik voel een heleboel.
Vanaf zondag verlies ik wat bruinachtige afscheiding en 1 dag, gisteren was het niks.
Mijn borsten doen vreselijk zeer en vorige week was het zo dat mijn bh gewoon zeer deed en te klein leek.
Vanacht erge buikpijn en rugpijn, nu met vlagen.
Help. heeft iemand hier ervaring mee?Wat kan dat bruine zijn wat ik verlies zo af en toe?
Kan het innesteling zijn geweest of toch een slecht voorteken?
Ik voel me zo dat ik ongi ga worden maar het maakt me onrustig,
We zijn niet heel bewust aan het klussen maar het is an harte welkom, dat is een ding wat zeker is.
Ik heb al zoveel teleurstellingen meegemaakt en wil mezelf dat niet weer aan doen mar het is zooooo moeilijk allemaal.
Het kan best zijn dat ik over een uur of vanavond ongi wordt,mocht dat zo zijn dan sorry dat ik dit heb gezet.
liefs en heeeeeel veel succes allemaal!!!!