Wel of niet

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een zoontje van 2,5 en we willen graag een tweede kindje. Omdat ik een onreglmatige cyclus van mezelf heb kreeg ik Clomid. Voor de zekerheid heb ik ook ovulatie testen gebruikt om zo zeker te weten dat ik een eisprong had. Nu had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden maar tot op heden nog niks.
Ik had wel meer hoofdpijn en lichte krampjes...maar het zette niet door.
Zou dat kunnen dat je wel de klachten krijgt die bij een menstruatie horen maar toch zwanger kan zijn?
Je zou kunnen zeggen..doe een test maar daar wacht ik nog even mee.
Ik vind het zelf best een nadeel als je het al zo snel weet.
Gr van M

hoi marieke

ik had ook hoofdpijn een krampjes maar ben wel zwanger het kan dus wel ik denk ook dat de klachtjes veel op elkaar lijken
hoop dat je er wat aan hebt succes
xxx

Hoi!

Wij zijn op dit moment proberen zwanger te worden van een tweede kindje. Maar toen ik zwanger was van de eerste had ik tijdens het doen van de test echte menstruatieklachten, krampen ed. Ik dacht zelf ik houd mezelf voor de gek maar het kan echt. Deze klachten horen ook bij het zwanger zijn dus dat is eigenlijk een beetje dubbel.
Succes !

Grzz mama van Ruben.

Hallo allemaal,

Ook ik (wij) zijn bezig om een 2 kindje te krijgen.
Nu heb ik een zeer onregelmatige cyclus en ben ik 21 maart voor het laatst ongesteld geweest. Heb nu al een aantal dagen krampen in mijn onderbuik (denk maar aan menstruatiepijn) zit elke keer in spanning op de wc wel of niet ongesteld. En testen heb er al 3 versleten maar ze blijven negatief.

Dit heb ik bij mijn eerste kindje ook meegemaakt, ik was begin december al zwanger een test gedaan voor de kerst (je weet wel biefstuk enz) was negatief, toen er nog een voor oud en nieuw (drankjes, brie noem maar op) ook negatief, ben er pas achter gekomen dat ik daadwerkelijk zwanger was na een week of 9.

Wordt gek van die onzekerheid, moet wel veel plassen ben moe en poepen (sorry) gaat ook niet zo lekker....

groetjes

Je kan zeker ongi klachtjes hebben terwijl je toch zwanger bent!!! Ik had dat ook

Maar je weet t pas zeker als je pos. getest hebt!

gooi er een test tegenaan, dan weet je t zeker!

succes

Toch maar weer een test gedaan gistermiddag.....weer negatief, maar nog steeds niet ongesteld..  pfffff.
Wordt er een beetje moedeloos van .....
We wachten maar weer af, weethet ook niet meer.

Terug
Bovenaan