Wel of niet

<p>Hey mede mama's</p><p>Ik met me slimme hoofd, heb vandaag (6 dagen voor nod) getest. Het was wel met een sensi test dus hij zou het aankunnen, maar natuurlijk negatief.</p><p>Nu wil ik wachten op mijn nod.</p><p>Maarrr ik heb al dagen hoofdpijn, krampjes, steken in de borst, vermoeid waarbij ik overdag zo in slaap kan vallen maar savonds in bed ben ik klaar wakker. Ook zag ik 1x witte vlokjes in mijn urine. 3 dagen gehad waarbij ik alles at wat ik maar kon vinden, maar nu voor de 2e dag totaal geen eetlust heb. Wel heb ik al dagen een metaalsmaak in mijn mond.</p><p>Wie heeft dit ook gehad, waarbij de test uiteindelijk wel positief was?</p>
 
Deze specifieke klachten had ik niet zo ver voor NOD, maar ik voelde wel al vanalles waardoor ik dacht: het is raak, ook al is het erg vroeg, ik ga gewoon al testen, want ik voel toch ook al vanalles? Ook 6 dagen vantevoren getest, negatief, twee dagen later voelde ik nog steeds vanalles, maar weer negatief, de dag erna ook opvliegers erbij en 2 dagen voor NOD positief getest. Allemaal met van die 6 dagen eerder testen van 2besure. Het kan gewoon even duren voor je genoeg hormoon aanmaakt om (duidelijk) positief te testen. Ik had ook pas een week na NOD een test waarbij de teststreep even duidelijk was als de controlestreep, ook al hoor je wel vaker dat mensen dat op of de dag na NOD al hebben. 

Hopelijk heb jij ook snel een positieve test in handen!
 
 
Van harte gefeliciteerd!
Ik heb al 2 Kids, maar heb nu ook zo'n tintelend gevoel in me gezicht wat ik me niet kan herinneren bij de eerste 2 keer. Daarbij ben ik met mijn 2e zwangerschap echt gematst. Geen 1 kwaaltje had ik toen, alleen maagzuur op het eind. En 2 uur na de bevalling wandelde ik op hakken het ziekenhuis uit. heb alsnog besloten morgen alsnog een test te doen. Heb daarnet 2 testen besteld die echt pas te gebruiken zijn vanaf je 1e nod, zodat ik geen 'andere keus' heb dan te wachten op mijn nod. Is pas komende woensdag. Tot die tijd moet ik iets zien te vinden waardoor ik afgeleid raak. Het is alleen zo moeilijk omdat de symptomen zo sterk aanwezig zijn.
 
Terug
Bovenaan