Wel of Niet!

Hallo Meiden,

Morgen heb ik mijn NOD.
Ronde 25 is dan voorbij.
Stiekem voel ik hier en daar al wat pratten om het maar zo te zeggen, maar ook hoop ik natuurlijk stil dat het niet komt en ook wegblijft.
Maar goed ik ga er maar niet vanuit he, is weer zo'n tegenvaller als ik morgen ineens een steek in mijn buik krijg op het werk, en (nou ja jullie kennen het lek gevoel wel) dat je dan constateerd dat het er dan toch weer is. Dus heb ik al weer braag een maandverbandje om gedaan, de hele boel nog even fris gekortwiekt (ook wel zo prettig tijdens de menstruatie) en ik ben dus eigenlijk toch al weer klaar voor wederom een teleurstelling.
elke maand heb je dit ritueel weer en elke maand is er weer die domper.
Zou best een keertje in de toekomst willen kijken (word ik uberhaupt nog wel ooit een moeder van zo'n humpie?)
Nou ja zo niet, dan weten we weer wat er te doen staat aankomende maand. En dan ga ik ook maar weer eens met de thermometer aan de slag. Niet dat het al die vorige maanden geholpen heeft, maar goed je weet nooit.

Fijne avond nog allemaal, en tot snel weer.
Cynthia

Hee Cynthia,
Ronde 25 alweer?! Ik hoop voor je dat het eindelijk een keer raak is. Misschien een domme vraag maar ben je al onder behandeling van een gynacoloog.
Liefs Inge

Hi Cynthia,

Hmmmm, wat een gedoe he? Weer de hele ridel... Ben je overigens aan het tempen en testen geslagen (ovulatie-testen) na je kijkoperatie, om te kijken of een eisprong hebt? Of begin je daar niet aan? Ik denk toch dat ik na deze prut, weer aan die testen ga beginnen, al is het alleen maar om te kijken of mijn eierstokken nog werken. Heeft jou gyn. niet voorgesteld om te prikken en te kijken wanneer jij je ei hebt? (dit ook in verband met je ingreep). Of heeft ie gezegd dat je het gewoon weer moet proberen?

liefs Lara

Jeetje Cynt, wat kan jij leuk schrijven zeg, moest lachen om de woorden die je gebruikt, je hebt echt humor!!!! Dat hebben we hier zo nodig.

Ik heb stiekum voor jou in de glazenbol gekeken of je in de toekomst mamma gaat worden, en dat wordt je hoor lieve Cynt, het gaat echt wel een keer gebeuren, gewoon geduld blijven hebben. Hoe gek je daar ook soms van wordt, zeker als die stomme ongi weer komt!!!

Hoop natuurlijk voor je dat de ongi toch weg blijft.

Liefs Mick

Hoi Cynthia,

Goh, herkenbaar verhaal zeg. Zit ook in ronde 25 en vraag me ook regelmatig af of het voor ons wel is weggelegd. Wil ook zo graag weten of ik bijv. over een jaar wel zwanger ben, of een kindje heb. Zou daar wel rustiger van worden zeg maar, als ik nu zou weten dat ik over een half jaar bijv. zwanger zou zijn, dan weet je het maar, en dan kun je daar gewoon blij mee zijn, maar ja, zo werkt het niet he, helaas.
Denk inderdaad ook dat we gewoon wel een keer moeder worden hoor, moeten er alleen erg lang op wachten. Maar denk wel, dat je blijdschap over zo'n kindje misschien groter is als dat je heel snel zwanger bent. Dan is het allemaal zo gewoon en normaal dat je een kind krijgt. Ik denk dat ik op de dag dat ik een positieve test heb, van gekte niet weet wat ik moet doen. Kan al helemaal over de stress denken als ik er aan denk. Doe ik dan wel normaal, kan ik het wel voor me houden....etc. ga ik me niet direct te buiten aan babykleertjes kopen, zucht.... ik heb er een hard hoofd in, zeker dat laatste hihihi.
Maar ja, is allemaal nog toekomst he, ondertussen wachten we maar weer af.

Hoop voor je dat het raak is, vind zelf ronde 25 ook zooooooo lang. Het is bijna normaal dat je gewoon weer ongi wordt.

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan