wel of niet??????

Hey Allemaal


In mijn omgeving worden veel baby's geboren. Vaak zie ik in het mondje op het tandvlees  blaasjes, pukkeltjes, bobbeltjes of hoe je het noemen wil.  

Als ik de baby een fles mag geven krijg ik die fles te heet/te warm in mijn handen en loop dan ook meteen naar de kraan om hem snel af te laten koelen.

Ik denk dan dat ie blaasjes komen door een te hete/te warme fles komen.

Maar zeker weten doe ik het niet. Graag jullie mening hierover.

Groetjes Marion
 
hallo

het kan natuurlijk dat de flesjes te warm zijn maar mijn ervaring is dat de baby's het dan niet drinken. maar zou het misschien spruw kunnen zijn?? wel vreemd als alle kindjes dat hebben, of zitten ze bij elkaar op de creche? ik heb van horen zeggen dat niet ieder kind een andere fles krijgt maar dat ze gewoon willekeurig gebruikt worden en als de spenen dan niet goed worden schoongemaakt kan er natuurlijk spruw door gegeven worden.
bij de huisarts kun je laten kijken of het spruw is, en je kunt het natuurlijk met de moeders het erover hebben.

groeten nancy
 
Hai,

Leg eens wat beter uit? Waar zitten die bobbeltjes, hoe zien ze er uit? hoeveel zitten er dan meestal? Over hoeveel kinderen hebben we het nu? Hoe oud zijn ze?

Het lijkt me een beetje kort door de bocht om te zeggen dat al die moeders... of dat ene opvanghuis? Allemaal de flesjes te heet maken...

Ik vind de manier waarop je de vraag gesteld hebt nog niet duidelijk genoeg om daar een mening over te vormen en het lijkt me beter dat we daar dan ook nog geen mening over geven.

Groetjes Nynke
 
Hey

om nog even terug te komen op de reacties.

De bobbeltjes zitten op het tandvlees overal.

Het gaat om baby's die pasgeboren zijn bij mijn kennissen en vrienden. Dus niet op een opvang of creche.

Het is geen spruw want ik weet hoe dat eruit ziet en hoe je dat moet behandelen en dat is het niet.

Ze gaan ook slechter drinken en drinken fles niet leeg of weigeren te drinken

Hoop dat ik er nu genoeg bij heb gezet voor jullie.

Ik wacht op jullie reacties

bedankt alvast voor het reageren.

De reden waarom ik het vraag is omdat ik een bevestiging wil of het zo is. Ga niet zomaar zeggen je hebt een fles te heet of te warm gegeven tegen mijn kennissen als ik het niet zeker weet.

Groetjes marion
 
Terug
Bovenaan