wel of niet?

Gisteravond voor de eerste keer bij de verloskundige geweest. Ben als het goed is 9 weken zwanger.

Helaas was de echo niet duidelijk... ze konden niet zo heel veel zien. (en dat zou wel de moeten kunnen met 9 weken).

Kan meerdere oorzaken hebben. Mijn blaas was niet vol genoeg, baarmoeder lag niet goed of mijn cyclus is langer dan ik dacht waardoor ik minder ver ben. Helaas kan het ook een miskraam zijn, waarschijnlijk rond 5 a 6 weken al. Overigens heb ik nergens last van.

Maandagmiddag (dan pas!) kan ik naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.

De verloskundige was heel eerlijk en we gaan dus uit van het ergste. In dat opzicht ben ik ook nuchter genoeg om te zeggen dat de natuur waarschijnlijk zijn werk gedaan heeft, maar toch blijft er een beetje hoop.

In plaats van een leuk weekend waarin we het bekend wilde maken, gaan we nu een weekend van onzekerheid tegemoet.

Sorry, moest gewoon even mijn verhaal kwijt. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Marian

he marian.

Niet overal mee bekend, maar sommige dingen wel.
Bij de vk moet je inderdaad een volle blaas hebben en bij de gyn juist niet. Ik had bij de gyn een te volle blaas waardoor ik een inwendige echo kreeg nadat ik eerst men blaas geleegd had omdat ze van buiten niets konden zien.

Ik heb zelf een mk gehad van het zomer en toen ik eindelijk de echo kreeg was ik al schoon en dat wisten ze me meteen te vertellen. Daar is dan geen twijfel over mogelijk. Vind het raar de de vk geen inwendige echo kan doen.

Je kan inderdaad een miskraam ondergaan terwijl je nog wel alle klachten hebt. Omdat het hormoon in je lichaam nog aanwezig is. Maar ga daar niet vanuit hoor, ik denk maar zo, geen bloedverlies is altijd goed. En dat terwijl als je bloedverliest het ook nog gewoon goed kan gaan.
Er zit niets anders op dan wachten, ik ken heel veel wonderverhalen. dus goed dat je maandag een inwendige echo krijgt.

Mijn duimpjes draaien voor je. heel veel sterkte

gr. nath

jeetje dat is wel ff schrikken zeg, maar het kan dus toch wel goed zijn hoor!
vriendin van me had het ook bij de eerste echo rond 8 weken, en de week erop zat er een prachtig kindje!
ik hoop voor je dat alles goed is!

liefs

Wat vervelend voor jullie. Ik had afgelopen zomer met 11 weken een echo, geen hart actie en kindje bleek met 6 weken gestopt te zijn met groeien (had inwendige echo). Had verder geen klachten, maar voelde mij absoluut niet meer zwanger, niet meer misselijk, moe enz. Hoop dat jij maandag een betere uitslag hebt. Sterkte!

Bah, wat zal je met een rotgevoel het weekend in gegaan zijn. Vind het wel een beetje vreemd dat als ze het niet goed kon zien, dat ze al wel kon zien dat het dan waarschijnlijk met 5 of 6 weken gestopt was. Maar we duimen dat je blaas gewoon niet vol genoeg was en je maandag een super mooie echo hebt!!

Sterkte met het lange wachten, laat je het weten maandag?

Terug
Bovenaan