Wel of niet?

A

Anoniem

Guest
Hoii, wij zijn nu 3 maanden bezig voor een kindje.
Nu moest ik gister ongesteld worden en had een test gedaan. De eerste minuut stond er duidelijk een +.. maar na de verstreken tijd (2 min.) stond er nog maar 1 streepje. Ik ben nu nog niet ongesteld en weet nu niet of ik nu die + of t streepje moet geloven??

HELP!

je moet wachten tot de wachttijd is verstreken!
en als je over 3 dagen nog niet ongesteld ben ff nog een test doen!
en anders de cb digitale halen staat zwanger of niet zwanger makkelijker kun je het niet hebben!

xx sas

het gaat om het hcg in je urine... als je niet zwanger bent dan heb je die hcg niet in je en kan een test niet aan geven dat je zwanger bent... de gynaecoloog heeft mij verteld dat het niet uit maakt hoe duidelijk of onduidelijk het te zien is of was je test kan alleen zwanger aangeven als je de hcg stof in je hebt en dus zwanger,,,,

als je het niet zeker weet want soms als je iets heel graag wil zie je dingen die je wilt zien.. (heb ik wel te minste) doe je gewoon over een paar dagen weer een test en als je wel zwanger bent zou je hcg hoger zijn en het duidelijker te zien is in de test.. een kruisje of streepje iets....

liefs

@ Caritas: natuurlijk wil ik dat er een + komt te staan. Mijn man en ik stonden er samen naar te kijken en er stond echt heel duidelijk 2 strepen. Deze verdween heel langzaam en na 2 minuten was ie helemaal weg..

ik weet dus niet wat ik moet geloven.
Donderdag doe ik maar weer opnieuw een test.

Had je er niet nog 1? Ik heb ook de cb test gedaan.. bij mij stond er binnen drie minuten een kruis.. deze werd de uren er na heel langzaam wat vager.. en nu kan ik de positieve streep al helemaal niet meer zien. 2 dagen later weer getest en die was duidelijk een duidelijke plus. Maar de testen zijn nu na een paar dagen al behoorlijk verkleurd.. en bij de eerste test kun je geen positieve lijn meer zien hoor....... wel jammer.. wel leuk voor in het plakboek straks. Dat had ik niet verwacht, het zijn niet de goedkoopste testen. Sterkte ermee.. ik ben benieuwd of je zwanger bent!

Liefs mammma

ik heb ook de cb test gedaan. ben nu 15 weken zwanger en de plus is nog steeds heel goed zichtbaar.

ik zou gewoon nog een test gaan doen.... ik hoop voor je dat er dan een duidelijkere streep of kruis..iets.. komt te staan zodat je meer zekerheid hebt....

je hebt ook zwangerschapstesten die je kunt bewaren voor in een plakboek.. dat is een zwangerschapstest van predictor nadat je die test hebt gedaan kun je de achterkant eraf breken en dan blijft de uitslag staan.. dat staat op het doosje dat dat kan...

de meeste zwangerschapstesten vervagen na een tijdje na een paar minuten is wel een beetje raar dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt...

ik zou gewoon nog een test doen! ik duim voor je:)
laat je het nog even weten?

liefs

Als ik jou was zou ik ook even testen met een CB digitale test, dan is het in ieder geval duidelijk.. Zwanger of niet zwanger. Ik heb 2 positieve testen gedaan (Predictor) maar de plus staat er nog steeds op, misschien dat het per merk verschillend is..? Succes met testen morgen!

Terug
Bovenaan