wel of niet?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

mijn nod was 15 mei, nu nog niks. Ik heb gister en eergister negatief getest maar nog steeds niet ongesteld.

Als je de test uit elkaar haalt staat er wel een tweede streep???

Wat denken jullie? Ik heb met mijn vriend afgesproken pas zondag of maandag weer te testen maar ik wil het zo graag weten.

groetjes,
Jolijn

Ja.. wachten is moeilijk. wacht nog even af, uitelkaar gehaalde test zou ik persoonlijk niet vertrouwen. De hoeveelste ronde zit je dan?

Hi Jolijn,

Klinkt goed meissie!! Ik testte bij beide zwangerschappen pas een week na NOD positief, zenuwslopend maar goed ik was wel zwanger... Ik ga voor je duimen en helemaal dat deze zwangerschap goed mag gaan voor je!

Mijn ervaring persoonlijk is dat er ook en kans is dat ie negatief blijft en je gewoon later ongesteld wordt. Dat was/is bij mij steeds het geval. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou ook zo is. Hoop het natuurlijk niet voor je.

Hoe lang zijn jullie al bezig?

Suc6!

wachten is het moeilijkste wat er is als je zwanger wilt worden.

Ik ben bijna 6 maanden overtijd en ook niet zwanger.. dacht ook steeds dat ik zwanger was. (loop nu bij de gynaecoloog)

Het kan zijn dat je menstruatie gewoon later komt.
Enja.. een streep als je de test uit elkaar haalt, dan telt ie niet!

Spannend! Lieverd, je wilt het zo graag dat je de test uit elkaar hebt gehaald! Ow! Nou afwachten en gewoon van het uitslagvenster aflezen!

spannend, ik hoop het zo voor je!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dit is idd erg spannend meid!! Ik hoop voor je dat je komend weekend positief test!! Wat kruipt de tijd nu hé?!

Succes meid!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan